کشته شدن یک و مفقودی 4 شهروند روس در اراضی اشغالی

سفارت روسیه در اراضی اشغالی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در پی عملیات حماس، یک شهروند روسیه در اراضی اشغالی کشته‌شده و چهار شهروند این کشور مفقود شده‌اند.

سفارت روسیه در اراضی اشغالی به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: متأسفانه بر اساس اطلاعاتی که از طرف اسرائیلی دریافت کرده‌ایم، یک شهروند روسیه کشته‌شده است. سفارت در حال شفاف‌سازی وضعیت است. چهار شهروند روسیه هم در فهرستی هستند که مقامات اسرائیل آن‌ها را به‌عنوان مفقودین اعلام کرده‌اند.

صبح شنبه حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

به صدا درآمدن آژیر هشدار در جنوب اسرائیل

درگیری‌ها امروز (دوشنبه) در سومین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران ادامه دارد و صهیونیست‌ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند. در پی حملات رژیم صهیونیستی، چندین غیرنظامی به شهادت رسیده و منازل و مساجد تخریب شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.