محکومیت حمله اسرائیل به خبرنگاران از سوی حزب الله

جنبش حزب‌الله لبنان ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به گروهی از خبرنگاران در خط مرزی لبنان، تاکید کرد این اقدام رژیم صهیونیستی با هدف جلوگیری از انتشار حقیقت صورت گرفت.

جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای حمله فجیع رژیم صهیونیستی به گروهی از خبرنگاران و عکاسان در مرز لبنان را محکوم کرد.

اسرائیل اینترنت غزه را قطع می‌کند

رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز، گروهی از خبرنگاران را هنگام پوشش جنایت‌های این رژیم هدف قرار داد که این حمله منجر به شهادت «عصام العبدالله» خبرنگار لبنانی‌الاصل شبکه «رویترز» و زخمی شدن چند تن از خبرنگاران و عکاسان شبکه «الجزیره» و خبرگزاری فرانسه شد.

مقاومت اسلامی لبنان ضمن محکومیت این حمله فجیع اعلام کرد: «آنچه نیروهای اشغالگر اسرائیل انجام دادند، ادامه تجاوزات جنایتکارانه آن‌ها علیه سازمان‌های رسانه‌ای غزه و نابودسازی مقر و مراکز آن‌ها و کشتار تعداد زیادی از کارکنان آن‌هاست که با هدف جلوگیری از انتقال تصاویر جنایت‌ها و تجاوزات وحشیانه علیه غیرنظامیان بی‌گناه صورت می‌گیرد».

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه به خبرگزاری «رویترز»، شبکه «الجزیره»، خبرگزاری فرانسه و تمام خبرنگاران آزاده و خانواده این خبرنگار شهید تسلیت گفت و از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسألت کرد.

حزب‌الله از تمام سازمان‌های رسانه‌های، حقوق‌بشری و حقوقی خواست این تجاوز رژیم صهیونیستی و همچنین جانبداری آشکار و کور برخی مؤسسات به‌اصطلاح «جهان آزاد» را در کنار قاتلان، جنایتکاران و تجاوزکاران محکوم کنند.

مقاومت اسلامی لبنان در پایان تاکید کرد این جنایت فجیع و هرگونه تعرض به امنیت مردم و کشور لبنان بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.