اعلام تعداد کشته شدگان فرانسوی در حملات حماس

کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه روز جمعه به شبکه تلویزیونی فرانس ۵ گفت: تعداد شهروندان فرانسوی که در پی حملات حماس در اسرائیل کشته شده‌اند به ۱۵ نفر افزایش یافته است.

به گزارش "سی ان ان", کولونا صبح جمعه اعلام کرد: «باید اعلام کنم که مرگ پانزدهمین نفر در اسرائیل تأیید شده است.

پیش از این امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه در دیدار با اولاف شولتس صدراعظم آلمان با حمایت از اشغالگران صهیونیست گفت که پاریس و برلین در کنار رژیم صهیونیستی می‌ایستند.

هشدار روسیه: آمریکا از آب گل آلود ماهی نگیرد

مکرون دوشنبه در سفر به هامبورگ در یک کنفرانس خبری مشترک با شولتس اظهار کرد: آلمان و فرانسه در این لحظه سخت در کنار مردم اسرائیل می‌ایستند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.