موج جدید حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین علیه تل‌آویو

منابع خبری شنبه شب از موج جدید حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین علیه تل‌آویو و چند شهر دیگر در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، گردان‌های القسام اعلام کرد که با ده‌ها موشک شهر تل آویو را در واکنش به ادامه جنایت رژیم صهیونیستی هدف قرار داده است.

در پی این حمله آژیر حمله موشکی در شهر تل آویو به صدا در آمده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین همچنین فرودگاه شهر اللد واقع در جنوب شرق تل آویو و همچنین أشدود و عسقلان را نیز هدف حملات موشکی قرار دادند.

علی مطهری: اگر اسرائیل حمله زمینی کرد، ایران هم نیروهای خود را وارد عمل کند

از سوی دیگر گردان‌های القسام اعلام کرد که جسد یکی از نظامیان صهیونیست که در عملیات طوفان الاقصی اسیر شد و در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به هلاکت رسیده بود را از زیر آوار بیرون آوردند.

گردان‌های القسام هویت این نظامی صهیونیست را «تامیر الون نمرودی» اعلام کرده است که در حمله رژیم صهیونیستی کشته شده است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.