اتهام‌زنی بی‌اساس صدر اعظم آلمان درباره ایران

اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان که از ابتدای عملیات بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین علیه نیروهای اشغالگر قدس، همواره از رژیم غاصب حمایت کرده و امروز نیز به منظور آنچه ابراز همدردی با صهیونیست‌ها خوانده، راهی اراضی اشغالی می‌شود، باردیگر گزافه‌گویی‌های خود درباره ایران را تکرار کرد.

تاس گزارش داد ، شولتز در نشست مطبوعاتی با عبدالله دوم، پادشاه اردن گفت که باید به هر طریقی از جنگ خاورمیانه اجتناب شود. او در ادامه به حزب‌الله لبنان و ایران درباره مداخله در بحران غزه هشدار داد!

وی که حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و قطع آب و برق و حتی انسداد سوخت‌رسانی به بیمارستان‌های نوار غزه به دست رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم نکرده است، گفت: یک بار دیگر قویا به حزب‌الله و ایران درباره پیوستن به این جنگ هشدار می‌دهم!

ادعای تازه ترامپ درباره طوفان الاقصی / اگر من بودم ...

وی مدعی شد: به همراه متحدان‌مان، به منظور حصول اطمینان از عدم تشدید تنش، همه تلاش‌مان را می‌کنیم.

شولتز که پس از عملیات بزرگ حماس علیه رژیم صهیونیستی در شوک فرورفته بود، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) نوشت: امروز خبرهای وحشتناکی از اسرائیل می‌رسد. ما عمیقاً از شلیک موشک از غزه و تشدید خشونت‌ها شوکه شده‌ایم. آلمان حملات حماس را محکوم می‌کند و در کنار اسرائیل می‌ایستد!

به‌دنبال حمله غافلگیرکننده شنبه هفته گذشته مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی ، تل‌آویو در اقدامی وحشیانه مناطق غیرنظامی نوار غزه را هدف بمباران جنگنده‌های خود قرار داد.

رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته قبل نیز دستور محاصره کامل نوار غزه را صادر و ضمن قطع آب و برق، از ورود سوخت و مواد غذایی به این منطقه جلوگیری کرده است. در پی حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غیرنظامیان غزه و براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای فلسطینی تاکنون به ۲۸۳۷ نفر و تعداد مجروحان به ۱۲۰۰۰ نفر رسیده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.