جزئیات محدودیت تردد برای خودروهای سواری در مرکز شهر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اجتماع حمایت از مردم فلسطین را که عصر امروز در میدان انقلاب برگزار می‌شود، تشریح کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور با اشاره به برگزاری اجتماع حمایت از مردم فلسطین در تهران گفت:‌این مراسم عصر امروز در محدوده میدان انقلاب تهران برگزار می‌شود و در همین راستا نیز محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به این میدان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ساعت ۱۵ امروز آغاز شده است، گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده محدودیت‌های تردد در طول خیابان انقلاب اسلامی از میدان فردوسی و امتداد آن در خیابان آزادی تا چهارراه توحید اعمال شده است. بر این اساس در معابر عمودی منتهی بر این بخش از خیابان‌های انقلاب اسلامی و آزادی نیز محدودیت ترافیکی اعمال شده است. این محدوده شامل معابر واقع در حدفاصل خیابان جمهوری اسلامی به سمت شمال و بلوار کشاورز به سمت جنوب نیز می‌شود.

آتش‌سوزی مهیب در شهرک صنعتی گلپایگان + عکس

موسوی‌پور افزایش به عبارتی محدوده‌ای چهارضلعی در مرکز تهران که اضلاع آن از شمال به بلوار کشاورز، از جنوب به خیابان جمهوری اسلامی، از شرق به خیابان فردوسی و از غرب به بزرگراه شهید نواب صفوی و خیابان توحید محدود می‌شود مشمول این محدودیت‌های ترافیکی خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز در طول برگزاری این اجتماع امکان تردد خودروهای سواری در خیابان‌های قدس، ۱۶ آذر، بزرگمهر، شهدای ژاندارمری، شهید نظری، ابوریحان، دانشگاه، ۱۲ فروردین، کارگر، فخررازی، جمالزاده، فلسطین و ... وجود ندارد.  

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  با اشاره به استقرار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در این محدوده گفت: ماموران پلیس راهور از ظهر امروز در موقعیت‌های مذکور مستقر شده و نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام خواهند کرد. درخواست پلیس نیز از مردم این است که با توجه به برگزاری این مراسم سفرهای خود را در این ساعات مدیریت کرده و از  مسیرهای جایگزین مانند خیابان جمهوری  به سمت شرق، خیابان فاطمی  و بلوار کشاورز تردد کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.