اسرائیل سفارتخانه‌هایش در کشورهای عربی را می‌بندد؟

منابع خبری از تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخلیه سفارتخانه‌هایش در کشورهای عربی پرده برداشتند.

منابع رسانه‌ای عبری اعلام کردند که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تصمیم به تخلیه سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود در چند کشور گرفته است.

شبکه عبری زبان «کان» در این باره اعلام کرد که این تصمیم شامل سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در مصر، اردن، مراکش و بحرین می‌شود.

درخواست فوری آمریکا از اتباعش در لبنان

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی هم چنین سفارت خود در ترکیه را نیز تخلیه کرده است.

این تصمیم پس از خشم مردمی و تظاهرات در کشورهای مختلف علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به ویژه کشتار غیرنظامیان در بیمارستان «المعمدانی» اتخاذ شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه درحال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است و با بستن منابع آب و برق روی آنها و بستن تمامی گذرگاه‌ها منجر به شکل‌گیری یک فاجعه در این باریکه شده است.

در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد سیزدهمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، دستور تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه رقم می‌زند و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.

طبق آخرین آمار اعلام شده حملات رژیم صهیونیستی طی ۱۳ روز جنایت در غزه منجر به شهادت ۳۷۸۵ فلسطینی ازجمله ۱۵۲۴ کودک و ۱۰۰۰ زن شده است.

این حملات همچنین ۱۲ هزار و ۵۰۰ مجروح برجای گذاشته است.

طبق گزارش وزارت بهداشت غزه ۷۰ درصد قربانیان این جنایات را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.