تسویه حساب برای دشمن سخت و دردناک خواهد بود

سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام در سخنانی بر آمادگی مقاومت فلسطین برای یک نبرد طولانی و پاسخ سخت و دردناک به جنایات دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش شبکه الجزیره، «ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اظهار کرد: به دشمن قول می‌دهیم که تسویه حساب با آن سخت و دردناک خواهد بود.

سخنگوی گردان‌های القسام درباره ورود محموله کمک‌های نظامی آمریکا به سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد: حمایت دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی هیچ کمکی به آن نمی‌کند؛ چراکه هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند قدرت ما را از بین ببرد.

پیام مشاور رهبر انقلاب به جوانان آماده برای نابودی اسرائیل

ابوعبیده گفت: از  ملت خود در سراسر جهان می‌خواهیم از حیثیت و کرامت خود دفاع کنند. از آزادگان جهان نیز می‌خواهیم که در مقابل سفارتخانه‌های دشمن و آمریکا در سراسر جهان تجمع کنند و خواستار اخراج سفرای آنها شوند، این کمترین وظیفه در قبال فلسطین و مسجد الاقصی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز در بدترین وضعیت خود در طول ۷۵ سال گذشته است. به ملت فلسطین اطمینان می‌دهیم که مقاومت همچنان حوادث میدانی را کنترل می‌کند و می‌داند چه زمانی باید به دشمن ضربه بزند.

سخنگوی گردان‌های القسام هم چنین تاکید کرد: ما آماده نبرد طولانی هستیم و نبرد طوفان الاقصی به هر مکانی که در آن اعراب، آزادگان و مسلمانان حضور دارد، گسترش می‌یابد.

ابوعبیده ادامه داد: پروژه صهیونیستی با وجود کشتار و حمایت قدرت‌های متجاوز از آن، در حال تزلزل است و این فرصتی برای امت عربی و اسلامی است که نباید هدر داده شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.