آدم ربایی عجیب در تهران؛ نقشه شوم پسر ناخلف برای پدرش!

 سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی پیش و درپی اعلام وقوع یک فقره آدم‌ربایی در غرب تهران رسیدگی به موضوع دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در گام نخست با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی در محل آدم‌ربایی به سرنخ‌هایی در این خصوص دست پیدا کردند.

 

آدم ربایی در قزوین/ عملیات پلیس برای دستگیری آدم ربا+جزییات

وی با اشاره به نتایج به دست آمده از تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان متوجه شدند که اواسط شهریورماه سال جاری سه مرد بدون پوشش ظاهری اعم از ماسک و کلاه و با استفاده از سلاح سرد به یک ساختمان وارد شده و پس از نیم ساعت فردی را به صورت مجروح و با دست و چشمان بسته از ساختمان خارج کرده و با یک خودروی پراید به مکان نامعلوم منتقل کرده‌اند.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از شیوه‌های کشف جرم متوجه شدند؛ فرد ربوده شده مدت‌ها با همسر و فرزند خود اختلاف داشته و در روز حادثه، ربایندگان با هماهنگی پسر وی به ساختمان وارد شده‌اند. در همین راستا نیز با هماهنگی‌های قضایی و با اعطای نیابت، فرزند این فرد در یک از شهرستان‌های حومه شهر تهران دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت:‌ متهم در بازجویی اولیه صراحتا حقایق را اقرار کرد. در ادامه نیز کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ با استفاده از فنون بازجویی موفق شدند محل نگهداری فرد ربوده شده را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و منسجم دو تن از ربایندگان را نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

وی اضافه کرد: همچنین با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده، این فرد آزاد شده و با توجه به شدت جراحاتی که به وی وارد شده بود، به بیمارستان منتقل شد. برای متهمان نیز پرونده‌ای تشکیل شد و هر سه نفر به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.