سردار حاجی‌زاده: ما در اوج قدرت هستیم/ مکاتبات آمریکا با ایران با زبان تمنا و خواهش است

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه برگزاری کنگره بزرگداشت شهید طهرانی‌مقدم در دانشگاه شهید رجایی با اشاره به خصوصیات شخصیت شهید طهرانی مقدم اظهار کرد:  او سه خصیصه یک مدیر و فرمانده قوی را داشت. هم اخلاص داشت هم انقلابی بود و دارای کارآمدی. امروز اگر مدیران ما این سه خصیصه را داشته باشند در همه عرصه‌ها چه نظامی و چه حوزه‌های غیرنظامی می‌توانند موفق باشند.

وی با اشاره به الگوی مدیریتی شهید طهرانی مقدم ادامه داد: او مدیریت نخوانده بود ولی مدیریت طبیعی داشت. اگر این خصایص را در انتخاب مدیران داشته باشیم می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

آمریکا از این اتفاق در غزه خشمگین شد/ کاخ سفید واکنش نشان داد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به پرسشی درباره شرایط منطقه، گفت: مسئله غزه امروز یک موضوع جهانی شده است و جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی از بیش از ۴۰ سال قبل توسط امام راحل و مسئولان جمهوری اسلامی ایران گفته می‌شد و امروز عمق جنایت‌های آن‌ها را ملت‌ها در همه قاره‌ها متوجه شده‌اند.

وی ادامه داد: شاید در گذشته به مسئولان جمهوری اسلامی ایران انتقاد می‌شد که چرا در خصوص رژیم صهیونیستی این‌گونه سخن می‌گویید اما اکنون کودک‌کش بودن و عمق جنایت‌های رژیم برای همه روشن شده و عمر چندانی نخواهند داشت.

 

 حاجی‌زاده گفت: پیروزی رزمندگان فلسطینی یک پیروزی راهبردی بزرگ است، این پیروزی با اقدامات تاکتیکی ‌و عملیات‌ جنایتکارانه و به شهادت‌ رساندن کودکان به هیچ وجه از بین رفتنی نیست و آن‌ها به طور مطلق پیروز هستند و در آینده همه دنیا این موضوع را خواهند دید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به پرسشی درباره واکنش ایران نسبت به گسترش جنگ به لبنان و حزب‌الله، تصریح کرد: امروز جنگ گسترش پیدا کرده و لبنان درگیر است. احتمال دارد حد درگیری‌ها از این هم بیشتر شود، آینده مبهم است ولی ایران آماده همه شرایط است.

 حاجی‌زاده درباره تهدید ایران توسط آمریکا اظهار کرد: آمریکایی‌ها ایران را تهدید نمی‌کنند. آن‌ها در مکاتباتی که دارند بعضاً در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه داشتند و همه این مکاتبات با زبان تمنا و خواهش است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.