نمایشگر‌های تبلیغاتی در تل‌آویو هک شد/ نمایش تصاویری در حمایت از فلسطین+ عکس

طبق نوشته این روزنامه، در سامانه پخش نمایشگر‌های تبلیغاتی شرکت صهیونیستی «Life» پیام‌های تهدیدآمیزی به زبان عبری منتشر شد که به نظر می‌رسید که توسط هکر‌های ترک‌تبار نوشته شده باشد.

این درحالیست که طرف ترکی هیچ واکنشی تاکنون نسبت به آن نشان نداده است.

هکر‌ها در پیام خود نوشته بودند: «همه شما قاتل و تروریست هستید، شما ترسو هستید و شما مسئول خون صد‌ها کودک بی‌گناه هستید. حتی در سینما هم از ما در امان نخواهید ماند. همگی شما را نابود خواهیم کرد و مانع دسترسی شما به اینترنت و خدمات بانکی خواهیم شد.»

خبر مرتبط
تصمیم مهم حماس درباره مذاکرات با اسرائیل/ هیچ اسیری آزاد نمی‌شود

رسانه‌های اسرائیلی امروز (پنجشنبه، ۲۵ ژانویه) گزارش دادند که قطر به تل‌آویو اطلاع داده جنبش حماس تصمیم به تعلیق مذاکرات درباره توافق تبادل اسرا گرفته است و تا زمان توقف جنگ و عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی هیچ اسیری را آزاد نمی‌کند.

این روزنامه عبری‌زبان گزارش داد که در حال حاضر پلیس در حال تحقیق در مورد ابهامات مربوط به این رخداد و حذف تصاویر و پیام‌های منتشر شده روی صفحات نمایشگر است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوز‌ها از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

18866824_513

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.