با این کد دستوری از اعتبار یارانه طرح فجرانه مطلع شوید+ عکس

اجرای طرح یارانه تشویقی فجرانه به صورت کالابرگ الکترونیکی از ۱۷ بهمن امسال آغاز شده است و تا سه ماه آینده به ازای هر فرد ۲۲۰ هزار تومان به دهک‌های اول تا هفتم جامعه پرداخت می‌شود.

خبر مرتبط
افزایش 200 هزار تومانی این یارانه/ این دهک‌ها مشمول شدند+ جزییات مهم

در طرح کالابرگ الکترونیک که با عنوان فجرانه در حال اجراست، یارانه هر فرد با افزایش 220 هزار تومانی نسبت به گذشته همراه شده است که به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

این طرح تا 17 اردیبهشت ماه ادامه دارد و به منظور ثبیت قیمت ها اجرا شده است.

خبر مرتبط
پاسخ به ابهامات سامانه دهک بندی یارانه معیشتی/ کد دستوری مهم برای اطلاع از اعتبار یارانه+ جزییات

فارغ از واریز یارانه بهمن ماه، بسیاری از مردم این روزها به دنبال جزییات طرح کالابرگ الکترونیک هم برای مردم به یک دغدغه تبدیل شده است که به بررسی جوانب این امر خواهیم پرداخت.

در قالب این طرح، خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی یارانه بگیر به مدت سه ماه، مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی فجرانه برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده می‌شوند.

خبر مرتبط
اعتبار تشویقی کالابرگ الکترونیکی چه زمانی واریز می‌شود؟

مشاور وزیر رفاه اعلام کرد که در طرح کالابرگ الکترونیک، هجدهم تا بیستم هر ماه حساب سرپرستان خانوار شارژ و اعتبار یارانه‌ها واریز می‌شود.

کالا‌ها در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی توزیع می‌شود و کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده را برای کالا برگ به شما نشان می‌دهد.

در قالب طرح فجرانه، در این مرحله جدید کالابرگ بین خانواده‌های دهک یک تا هفت توزیع می‌شود و این کالابرگ ارتباطی به یارانه‌های نقدی مردم ندارد.

خبر مرتبط
مشمولان طرح کالابرگ فجرانه بخوانند/ دسترسی به اطلاعات و آدرس‌ پیشگاه‌ها و مغازه‌ها آسان شد+ جزییات

اطلاعات و آدرس‌های پیشگاه‌ها و مغازه‌های متصل به طرح کالابرگ در برنامه شما ثبت شده است.

در این طرح مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی شارژ شده است.

10804993_157

مبلغ فوق، هفدهم بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است، افراد واجد شرایط تا سه ماه آینده می‌توانند با مراجعه با فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقدام کنند.

شهروندان نگرانی از بابت محدویت زمانی در استفاده از این طرح نداشته باشند و تا پانزدهم هر ماه فرصت دارند که با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقلام اقدام کنند.

پس از اعلام اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به ۱۷ بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاه‌ها و سردرگمی برخی شهروندان شده است که انتظار می‌رود سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالا‌های اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.

 


همچنین در اکوایران ببینید؛

 

استارتاپ بهتر است یا پنت‌هاوس

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.