اولتیماتوم شورای تهران به خودروهای پلاک شهرستان/ منتظر این اتفاق باشید

رییس شورای شهر تهران از حضور خودروهای پلاک شهرستان در تهران انتقاد کرد. مهدی چمران گفت معاینه فنی این خودروها مطابق با استانداردهای شهرستانی است که در آن شماره گذاری شده اند و این استانداردها با استانداردهای معاینه فنی در تهران متفاوت است.

تاکید رییس شورای شهر تهران روی بحث آلایندگی خودروهای دارای پلاک شهرستان است که در آن شهرها تست های مربوط به آلایندگی را در فرآیند معاینه فنی پاس می کنند، اما این خودروها با تهران می آیند و در پایتخت تردد می کنند.

خبر مرتبط
11 مصدوم بر اثر تصادف دو خودرو/یک توصیه مهم به رانندگان

مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اطلاع داد که تصادف دو خودروی سواری در میانجلگه ۱۱ مصدوم بر جای گذاشته است.

چمران با اشاره به اینکه رانندگان خودروهای پلاک شهرستان که به تهران می آیند اگر به صورت موقت در پایتخت تردد کنند مشکلی نیست اما آنها با حضور بلند مدت در تهران منجر به ازدحام در این کلان شهر می شوند.

به نظر می رسد منظور رییس شورای شهر رانندگانی است که از شهرستان به تهران می آیند و در پلتفرم های تاکسی های اینترنتی به کار مشغول می شوند.

چمران معتقد است علاوه بر آلایندگی که از محل آمد و شد این خودروها تهران را تهدید می کند شاهد افزایش حجم ترافیک در پایتخت به خاطر حضور خودروهای پلاک شهرستان هستیم.

رییس شورای شهر با اشاره به اینکه برخی از رانندگان پلاک شهرستان در تهران کار می کنند و شب ها نیز در خودروهای خود استراحت می کنند، تاکید کرد برای تردد خودروهای پلاک شهرستان که در تهران کار می کنند با تدبیر شود.

این اظهارنظر چمران را می توان به نوعی تهدید رانندگان شهرستانی دانستند که در پایتخت برای تاکسی های اینترنتی کار می کنند.

باید منتظر ماند و دید آیا تغییری در وضعیت کاری رانندگانی که با خودروهای پلاک شهرستان برای تاکسی های اینترنتی در تهران کار می کنند، ایجاد می شود یا همچنان پلاک های شهرستان فارغ البال می توانند در تهران حضور پیدا کرده و به کار مشغول باشند؟  

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.