درخواست نیمی از مردم اسرائیل برای پایان کار کابینه نتانیاهو

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر پایه آن، ۵۰ درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند باید انتخابات زودهنگام برگزار شود و کابینه نتانیاهو به پایان برسد.

بر پایه این نظرسنجی، تنها ۱۴ درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند اطمینان دارند دولت برای آزادی اسرای اسرائیلی در غزه هر کاری که لازم بوده، انجام داده است. ۴۹ درصد اسرائیلی‌ها نیز تاکید کردند که انگیزه‌های سیاسی پشت تصمیمات نتانیاهو قرار دارد. همچنین بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۴۱ درصد اسرائیلی‌ها معتقدند که نتانیاهو مسئول تنش با رئیس جمهور آمریکا است. ۴۶ درصد اسرائیلی‌ها نیز موافقت خود را با عملیات نظامی در لبنان اعلام کردند.

ساعاتی پیش نیز، ارتش رژیم صهیونیستی شمار تلفات ۲۴ ساعت گذشته خود در نبردهای جاری میان نظامیان ارتش این رژیم و مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه را اعلام کرد. بنا بر اذعان ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته نوار غزه، ۹ نظامی دیگر صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

این در حالی است که از یک سو به اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی طی نبردهای روز گذشته در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه رخ‌دادهای دشواری برای نظامیان صهیونیست رخ داده است و از سوی دیگر نیز بنا بر اعلام گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در این نبردها چندین نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و چندین نظامی دیگر صهیونیست نیز زخمی شده‌اند. خبرنگار الجزیره نیز روز گذشته گزارش داد که ۳ بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی برای انتقال نظامیان صهیونیست زخمی‌شده در نبردهای خان‌یونس در این شهر فرود آمدند.

گفتنی است این‌دست آمارها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

امروزنیز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌‎هایی از عملیات‌های جدید خود علیه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۳۲ عصر امروز یکشنبه هفتم آوریل ۲۰۲۴ پادگان زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر امروز یکشنبه هفتم آوریل ۲۰۲۴ تجمع جدید نظامیان دشمن و جنگ‌افزارهای آن در پشت موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با یک پهپاد انتحاری هدف قرار دادند. این پهپاد انتحاری به صورت دقیق به هدف خود برخورد کرد.

پیش از آن نیز ساعت ۱:۴۵ بعد از ظهر امروز به وقت محلی استحکامات توپخانه‌ای جدید ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع صهیونیستی «المناره» هدف حمله توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان قرار گرفت. از سوی دیگر حمله‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «کفر کلا» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

علاوه بر این توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «راشیا الفخار» و «کفر حمام» در جنوب لبنان را گلوله باران کرد. همچنین خبرنگار الجزیره گزارش داد که برخی مواضع در جنوب لبنان از سمت جولان اشغالی هدف حمله‌های توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.