واکنش مقام بلندپایه ارتش به تهدیدات اسرائیل/ برای پاسخ به هر تهدیدی آماده هستیم

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: ۲۹ فروردین روز تولد ارتش انقلابی و اسلامی کشورمان است و ما در این روز با نثار گل با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین برگزار می‌شود، ادامه داد: ارتش در این ایام برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده و گوشه‌هایی از اقتدار، توانمندی و خودکفایی خود را در قالب رونمایی‌ها به نمایش می‌گذارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه درباره آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح افزود: مهمترین وجه تمایز نیروهای مسلح کشورمان با نیروهای مسلح کشورهای دیگر در ولایتمداری و ولایت‌پذیری است.

خبر مرتبط
پیام مهم سرلشگر باقری به فرمانده کل ارتش

در پیام سرلشکر باقری خطاب به فرمانده کل ارتش آمده است: حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران گواهی می‌دهد ارتش سرافراز و مقتدر در صحنه‌های مختلف و حساس جهاد و ایثار در هشت سال دفاع مقدّس و سال‌های پرفراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره در حراست از ملّت و مملکت درخشیده و تاکنون هزاران شهید تقدیم کشور کرده است.

سرتیپ حیدری با بیان اینکه فرهنگ خودکفایی در نیروهای مسلح نهادینه شده است، گفت: نیروهای مسلح کشورمان بر خودکفایی و با نگاه به توانایی داخل تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۳ رسته دفاعی که چرخه دفاع کشور را از حیث دفاع زمینی تشکیل می‌دهد ذره‌ای به بیگانگان محتاج نیستیم و دارای استقلال کامل و خودکفا هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان در همه عرصه‌ها توانستند روی پای خود ایستادن را به منصه ظهور برسانند، درباره توانمندی نیروهای مسلح عنوان کرد: آمادگی داریم به هر گونه تهدیدی در هر سطح و مقطعی در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

سرتیپ حیدری بیان داشت: امروز ارتش و نیروهای مسلح کشورمان هیمنه دشمنانی که به تسلیحات و تجهیزات مغرور بودند را ابتدا در عین الاسد و ۴۸ ساعت پیش با آماج قرار دادن سرزمین رژیم منحوس صهیونیستی شکستند و ثابت کردند هر زمانی اراده کنند می توانند هر هیمنه پوشالی را در هم بشکنند. 

وی یادآورشد: نیروهای مسلح ما مکمل هم هستند شاید رنگ لباس ها و ماموریت ها فرق کند اما در یکجا به هم می رسیم و اگر اقتداری آفریده می شود به رنگ لباس و نوع ماموریت نگاه نکنید، این اقتدار نتیجه هم افزایی و مکمل هم بودن نیروهای مسلح است و نمی شود انفرادی ماموریت انجام داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.