استقبال 90 درصدی از کالابرگ الکترونیکی از زبان صولت‌مرتضوی

 سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت و در گفت و گو با خبرنگاران تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی را نیاز به بررسی مجدد دانست و اظهار داشت: امروز این موضوع در دولت مطرح و قرار شد آقای مخبر پیگیری کند و امید است اجرای این طرح با رفع موانع ادامه یابد اما تاکنون تصمیم قطعی برای تداوم آن گرفته نشده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به ویژه دهک‌های کم در آمد اول، دوم و سوم با استقبال بیش از ۹۰ درصد همراه شد و در مرحله سوم نیز استقبال از این طرح شتاب بیشتری گرفته و پیش بینی می شود که بالغ بر ۹۵ درصد از این طرح استقبال کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: موانع و مشکلات این طرح رفع و با استقبال مناسب مردم روبرو شده است و البته کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیازهای عمومی را پاسخ دهند.

خبر مرتبط
دولت تغییر در تیم اقتصادی را رسما تکذیب کرد

سپهر خلجی در واکنش به ادعاها درباره تغییر در تیم اقتصادی دولت گفت: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در نیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

مرتضوی درباره لایحه تامین دستمزدها هم توضیح داد: این لایحه اکنون در مرحله کارشناسی است و مراحل پایانی را طی می کند و پس از ارائه و بررسی در دولت، به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.