پیل‌‌‌پک؛  یک داروخانه ساده‌‌‌سازی شده

اما «پیل‌‌‌پک» (PillPack) می‌‌‌خواهد این روند را تغییر دهد. این داروخانه آنلاین واقع در شهر سومرویل ایالت ماساچوست،  سعی کرده فرآیند سنتی و پیچیده تجویز و دریافت دارو را ساده‌‌‌تر و البته امن‌‌‌تر کند. پیل‌‌‌پک یک سیستم تحویل دارو درب منزل طراحی کرده که یکسری دردسرها را از کل این فرآیند حذف می‌‌‌کند.

نحوه کار این استارت‌آپ نوآورانه که الیوت کوهن و تی‌‌‌جی پارکر در سال ۲۰۱۳ تاسیس کرده‌‌‌اند،  به این صورت است:  ابتدا در پیل‌‌‌پک ثبت‌نام می‌‌‌کنید و نوع پوشش بیمه‌‌‌ای را که دارید با شرکت به اشتراک می‌‌‌گذارید. پزشک شما نسخه‌‌‌ای را که تجویز کرده،  مستقیم به داروخانه‌‌‌هایی که با پیل‌‌‌پک همکاری دارند ارسال می‌‌‌کند و آنها داروها را در بسته‌‌‌های از قبل آماده، ‌‌‌ برای شما سازمان‌دهی می‌‌‌کنند. روی این بسته‌‌‌های کوچک،  برچسب تاریخ و زمان استفاده داروها زده می‌‌‌شود و به درب منزل شما فرستاده می‌‌‌شوند. حتی کسانی که در مصرف روزانه داروهای خود با چالش مواجهند،  می‌توانند داروهای خود را به صورت شخصی‌‌‌سازی شده هر روز دریافت کنند. افرادی که نیاز به مشاوره حضوری با پزشک داروخانه دارند،  هر زمان که بخواهند می‌توانند از طریق تلفن یا ایمیل ارتباط برقرار کنند تا به سوال‌‌‌های آنها پاسخ داده شود.

بنیان‌گذاران پیل‌‌‌پک،  سعی کرده‌‌‌اند با تشکیل یک تیم طراحی،  نحوه سروکار داشتن مشتریان با داروخانه‌‌‌ها را بازتعریف کنند و مطمئن شوند هر تعاملی که آنها با پیل‌‌‌پک دارند - از ثبت‌نام برای دریافت خدمات آنلاین گرفته تا استفاده از محصولات - بی‌‌‌دردسر و اطمینان‌‌‌بخش باشد. طراحان تلاش کرده‌‌‌اند چشم‌‌‌انداز برند،  استراتژی و هویت شرکت را در کانال‌‌‌های مختلف اصلاح کنند و این چارچوب را برای بازطراحی وب‌‌‌سایت پیل‌‌‌پک هم به کار برده‌‌‌اند. پارکر می‌‌‌گوید:  «می‌‌‌‌‌‌خواهیم به مشتریانمان کمک کنیم داروهایشان را به درستی دریافت کنند و در نهایت سالم بمانند.»

در ژوئن ۲۰۱۸،  شرکت آمازون اعلام کرد می‌‌‌خواهد پیل‌‌‌پک را به قیمت ۷۵۳ میلیون دلار بخرد. در نهایت،  جف ویلک،  رئیس کسب‌‌‌وکار مصرفی جهانی آمازون اعلام کرد دو شرکت با هم همکاری خواهند کرد تا به مصرف‌کنندگان برای «صرفه‌‌‌جویی در زمان،  ساده‌‌‌سازی نحوه زندگی و احساس سلامتی داشتن» کمک کنند.