کاربرانی که دارای کارت‌خوان متصل به حساب جاری در بانک کشاورزی هستند، می‌توانند با ارائه گردش مالی مناسب و مدارک لازم، تسهیلات این بانک را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند. البته بهتر است بدانید که برای دریافت تسهیلات کارت‌خوان بانک کشاورزی، باید پروسه اداری خاصی را پشت سر بگذارید. ناگفته نماند که تمامی افراد با هر شرایطی، می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند و به کسب و کار خود رونق ببخشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه دریافت وام کارت‌خوان بانک کشاورزی بیشتر آشنا شوید.

همان‌طور که اشاره شد، کاربران می‌توانند با دارا بودن کارت‌خوان بانک کشاورزی و ارائه گردش مالی مناسب، این تسهیلات را به آسانی دریافت کنند. سالانه چند‌هزار نفر در سراسر کشور اقدام به دریافت تسهیلات کارت‌خوان بانک کشاورزی می‌‌‌کنند. البته بهتر است بدانید برای دریافت این تسهیلات، باید شرایط لازم را داشته باشید و مدارک مورد نیاز را به بهترین شکل ممکن فراهم کنید. توجه داشته باشید که هرچقدر تراکنش‌‌‌های روزانه دستگاه کارت‌خوان بیشتر باشد، مبلغ تسهیلات و زمان بازپرداخت آن نیز به همان مقدار افزایش می‌‌‌یابد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سامانه مدیریت اعتبارات بانک کشاورزی اقدام به اعتبار‌سنجی کنند و از جزئیات حساب خود مطلع شوند.

مزایای تسهیلات کارت‌خوان بانک کشاورزی

یکی از مهم‌ترین مزایای وام کارت‌خوان کشاورزی، کارمزد و سود سالانه پایین است. علاوه بر آن، تمامی صاحبان مشاغل دارای کارت‌خوان و جواز کسب نیز می‌توانند این تسهیلات را به خوبی دریافت کنند. ناگفته نماند که مدت زمان بازپرداخت تسهیلات کارت‌خوان بانک کشاورزی از ۱۲ الی ۴۸ ماه تخمین می‌‌‌خورد و اقساط آن منعطف و مناسب است. البته برای دریافت سریع‌‌‌تر این تسهیلات و بهره‌‌‌مندی از تمامی مزایای آن، بهتر است قبل از انجام هر کاری با کارشناسان با تجربه در این زمینه مشورت بگیرید.

مدارک لازم وام کارت‌خوان بانک کشاورزی

کاربران برای دریافت وام کارت‌خوان بانک کشاورزی، نیاز به جواز کسب یا گواهی شغلی معتبر خواهند داشت. علاوه بر آن، برای دریافت این تسهیلات، ارائه کپی به همراه اصل مدارک شناسایی متقاضی و ضامن الزامی است. از طرف دیگر، کاربران باید جهت دریافت وام کارت‌خوان کشاورزی، چک و سفته معتبر نیز ارائه دهند. توجه داشته باشید که استفاده از مدارک نامعتبر یا فاقد اعتبار، می‌تواند فرآیند دریافت این تسهیلات را به چالش بکشد. علاوه بر آن، وجود هرگونه کسری در مدارک، می‌تواند دریافت وام دستگاه کارت‌خوان بانک کشاورزی را برای کاربران ناممکن سازد.

و اما شرایط دریافت وام کارت‌خوان کشاورزی؛ از مهم‌ترین شرایط دریافت این تسهیلات، می‌توان به ارائه پروانه کسب یا گواهی شغلی معتبر با اعتبار حداقل ۶ ماه اشاره کرد. توجه داشته باشید که اگر اعتبار پروانه کسب تمام شده باشد، کاربران نمی‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند. علاوه بر آن، افرادی که دارای چک برگشتی بوده یا به بانک بدهکار هستند، باید ابتدا حساب خود را تسویه کنند. ناگفته نماند که کاربران برای دریافت این تسهیلات باید تراکنش‌های زیادی داشته باشند و گردش مالی خوبی را در۶ ماه به بانک ارائه دهند.

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از کاربران مطرح می‌‌‌شود اینکه مبلغ و بهره سالانه تسهیلات کارت‌خوان بانک کشاورزی چگونه محاسبه می‌شود؟ از مهم‌ترین عوامل موثر روی مبلغ وام می‌توان به گردش مالی روزانه و ماهانه، مبلغ و زمان سپرده حساب و زمان بازپرداخت اشاره کرد. از طرف دیگر، سود سالانه این تسهیلات نیز از عواملی همچون مبلغ وام و زمان بازپرداخت تاثیر می‌‌‌پذیرد. در حال حاضر بانک کشاورزی قادر به ارائه ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات کارت‌خوان با بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه و سود سالانه ۴ الی ۲۳‌درصد است.

همان‌طور که در قسمت‌‌‌های قبل اشاره شد، وام کارت‌خوان بانک کشاورزی از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. برای بهره‌‌‌مندی از مزایای این تسهیلات، باید ابتدا اقدامات لازم را برای دریافت دستگاه کارت‌خوان بانک کشاورزی به عمل‌ ‌‌آورید. البته برای دریافت کارت‌خوان، دیگر نیازی نیست به بانک مراجعه کنید و مبلغی را در حساب خود به صورت بلوکه نگه دارید. شما می‌توانید با انجام چند اقدام ساده به صورت آنلاین و غیر‌حضوری، کارت‌خوان سیار بانک کشاورزی را از سامانه پرداخت کالا دریافت کنید و لذت ببرید. البته برای انجام این کار نیز باید مدارک خاصی همچون پروانه کسب یا استشهاد نامه و مدارک شناسایی ارائه دهید. توجه داشته باشید که کارت‌خوان سیار مدل pax s۹۱۵ با برنامه و نرم‌‌‌افزارهای حساب بانک کشاورزی و تمامی بانک‌‌‌های عضو شبکه شتاب، سازگاری دارند.

پس از دریافت دستگاه کارت‌خوان متصل به بانک کشاورزی، باید تراکنش‌‌‌های خود را به مدت ۶ ماه افزایش دهید تا بتوانید در اعتبار‌سنجی، امتیاز بالاتر و مبلغ وام بیشتری را دریافت کنید. در مرحله بعد، باید مدارک خود را ارائه دهید و مراحل اداری خاصی را طی کنید. فراموش نکنید که مبلغ وام به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز کاری به حساب متقاضیان واریز می‌‌‌شود.

همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد، برای دریافت وام کارت‌خوان بانک کشاورزی، باید نکات ذکر شده را مدنظر قرار دهید تا بتوانید این تسهیلات را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید. البته برای تسریع فرآیند دریافت وام، باید مدارک لازم را فراهم کرده و ارائه دهید. اگر به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار خود هستید، پس فرصت را غنیمت شمرید و در اولین زمان برای دریافت تسهیلات کارت‌خوان بانک کشاورزی اقدامات لازم را به عمل آورید. برای اطمینان خاطر بیشتر می‌توانید با متخصصان در این زمینه قبل از انجام هر اقدامی مشورت کنید.