وی در خصوص ارزیابی تحقق بودجه ۱۴۰۱ که گفته می‌شود بالاترین میزان تحقق در تاریخ شهرداری تهران بوده افزود: اکنون نمی‌توان اظهارنظری کرد و باید منتظر ارائه گزارش بودجه سال گذشته در اسفند سال‌جاری باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ارائه گزارش سالانه بودجه شهرداری در پایان سال در صحن علنی شورای شهر صورت می‌گیرد، اظهار کرد: تا زمانی که اعداد و ارقام و داده‌‌‌ها بررسی نشود نمی‌توان در این خصوص اظهارنظری کرد.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به توافق سازمان املاک شهرداری با پادگان‌‌‌های قدیمی مانند دوشان‌‌‌تپه برای خروج از پایتخت اظهار کرد: سازمان املاک شهرداری در راستای تملک پادگان‌‌‌ها با پادگان دوشان تپه در منطقه ۱۳و ۱۴ توافق‌نامه‌‌‌ای را به انجام رسانده بر اساس این تفاهم‌‌‌نامه پس از تعیین سهم شهرداری بخشی از آن به فضای سبز و پارک تبدیل می‌شود.

امانی خاطرنشان کرد: قوانین قطعی این حوزه در اختیار شهرداری قرار گرفته است و به این معنی است که حدود ۳۰‌درصد کار انجام شده اما تحقق کامل این امر و نهایی شدن پروژه به همت و پیگیری‌‌‌های شهرداری بستگی دارد.

بر اساس این گزارش، پایگاه هوایی دوشان‌‌‌تپه یا پایگاه یازدهم شکاری تهران پایگاه هوایی و فرودگاهی در خیابان پیروزی تهران است. این فرودگاه درون پایگاه اصلی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

در دهه گذشته این فرودگاه به عنوان پایگاه آموزشی پرواز نیروی هوایی مورد استفاده قرار می‌‌‌گرفت و پروازهای گلایدر در آن انجام می‌‌‌شد اما اکنون همه پروازها متوقف شده‌‌‌ است.

باند فرودگاه هنوز در وضعیت عملیاتی قرار دارد تا پروازهای اضطراری را در هنگام زلزله‌‌‌های احتمالی یا سایر حوادث در شرق تهران ارائه دهد.

این فرودگاه و سایر مراکز نیروی هوایی فضای زیادی را در مناطق شهری شرقی تهران اشغال کرده‌‌‌ و این یکی از دلایل اصلی ترافیک بسیار سنگین در خیابان پیروزی و خیابان دماوند است.