فرشاد مقیمی به‌جای رسولیان

 وزیر صنعت، معدن و تجارت، با صدور حکمی فرشاد مقیمی را به‌عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران منصوب کرد. به گزارش «شاتا»، با حکم عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران شد. در این حکم آمده است: انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌‌‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌‌‌گیری از توانمندی‌‌‌های بالفعل و بالقوه کشور، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌‌‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌‌‌های سازمان و در خدمت به مردم و کسب‌وکارها کوشا باشید.  پیش از این، علی رسولیان، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی ایران بود که این مسوولیت را به فرشاد مقیمی واگذار کرد. در کارنامه کاری مقیمی علاوه بر مدیریت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیرعاملی شرکت ایران‌خودرو هم ثبت شده است. البته فرشاد مقیمی پیش از نشستن روی صندلی مدیرعاملی ایران‌خودرو در جاده مخصوص کرج، در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت مادرتخصصی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌‌های صنعتی و همچنین انجمن بهره‌وری ایران و ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت داشت.

انتصاب سرپرست جدید ایمیدرو

محمدرضا موثقی‌نیا، با صدور حکمی از سوی عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به سِمت سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب شد. از سوابق محمدرضا موثقی‌نیا می‌توان به ریاست هیات‌مدیره شرکت آلومینیوم المهدی اشاره کرد. پیش از این، امیر خرمی‌شاد ریاست هیات عامل ایمیدرو را بر عهده داشت.

خرمی‌شاد و رسولیان؛  مشاوران جدید وزیر صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت چهارشنبه در احکامی جداگانه، «امیر خرمی‌شاد» و «علی رسولیان» را به‌عنوان مشاوران خود در این وزاتخانه معرفی و منصوب کرد. در حکم وزیر صمت خطاب به «امیر خرمی‌شاد» که پیش از این مسوولیت رئیس هیات‌عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) را برعهده داشت، آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و شایستگی و سوابق جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود همچون گذشته با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌‎های سازمان و در خدمت به مردم و کسب‌وکارها کوشا باشید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از ایزدمنان خواستارم.» ضمن‌اینکه در حکم وزیر صمت خطاب به «علی رسولیان» هم که پیش از این معاون وزیر، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بوده، آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و شایستگی و سوابق جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود همچون گذشته با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌‎های سازمان و در خدمت به مردم و کسب‌وکارها کوشا باشید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از ایزدمنان خواستارم.»