رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: ذوب‌آهن اصفهان به عنوان پیشکسوت تولید فولاد در کشور تمام تلاش خود را برای تنظیم بازار فولاد به کار بسته است.

احمدعلی هراتی‌نیک، در جمع مدیران ایمیدرو با بیان این نکته گفت: کنترل بازار آهن توسط ذوب‌آهن ابتکاری بود که مدیریت این واحد به خرج داد تا بازار آهن‌آلات در کشور تنظیم شود.

هراتی نیک که در جمع مدیران آن سازمان سخن می گفت، تصریح کرد:‌ ذوب‌آهن تلاش می‌کند تا فشاری به بازار وارد نشود و با رعایت کار کارشناسی در بازار حضور پیدا کند.

وی با بیان این که هر سیاستی تبعات منفی خود را نیز به همراه دارد افزود: تلاش بر این است تا ذوب‌آهن از افزایش کاذب قیمت در بازار جلوگیری کند.

معاون وزیر صنایع و معادن گفت: سبحانی از مدیران با کفایت مجموعه ایمیدرو هستند که از زمان ایشان توسعه ذوب‌آهن به مسیر اصلی‌اش رسیده است.

هراتی‌نیک تصریح کرد: با بهره‌برداری از طرح توازن این اتفاق خوشایند رخ خواهد داد و تولید ذوب‌آهن به جایگاه بهتری ارتقا می‌یابد.

وی ضمن قدردانی از کارکنان ذوب‌آهن اصفهان یادآور شد: صنعت کشور مدیون این واحد صنعتی است و حق این مجموعه بالاتر از وضعیت فعلی است.