ویژه‌برنامه «یاد استاد» به‌مناسبت گرامیداشت دوازدهمین سالروز درگذشت علامه سیدجعفر شهیدی نویسنده، مترجم و پژوهشگر فقید امروز چهارشنبه در کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود. این برنامه که با سخنرانی غلامرضا امامی نویسنده و مترجم و اسماعیل منصوری‌لاریجانی نویسنده همراه است از ساعت ۱۶ در کتابخانه دکتر شهیدی واقع در نارمک، ۴۶ متری غربی، پشت بیمارستان انصاری برگزار می‌شود.

 پنجمین کنسرت بین‌المللی هنرمندانی از ایران و اتریش دوشنبه ۳۰ دی در تالار رودکی تهران میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود. در این کنسرت که ساعت ۲۰ اجرا می‌شود ارکستر «فرناد» پنجمین کنسرت بین‌المللی ایران و اتریش را به سرپرستی آریا باستانی‌نژاد با همراهی ارکستر زهی آوا و گروه کر بزرگ هنر فارابی به رهبری عبدالرضا امیرخانی در تالار رودکی روی صحنه می‌برد. همچنین آنیا گوتوسکا استاد مدعو از اتریش به‌عنوان کنسرت مایستر حضور دارد.در این کنسرت قطعات شاخص آهنگسازان سبک باروک، امپرسیون و قرن بیستم در کنار موسیقی‌های برگزیده فیلم اجرا می‌شود.

 نمایشگاه تصویرسازی کودکان نابینا و کم‌بینا جمعه ۲۷ ‌دی‌ماه در نگارخانه برگ افتتاح می‌شود و تا چهارم بهمن‌ ماه نیز برقرار است.

این نمایشگاه به مربی‌گری سیما شاهرخی هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ امکان بازدید دارد. نگارخانه برگ در خیابان پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان جمالی شرقی، پلاک ۱۲ و در باغ و عمارت عین‌الدوله واقع شده است.