رضا کیانیان در سریال نوروزی سیما

قائم مقام و مدیرگروه فیلم و سریال شبکه تهران درباره حضور مجید سرسنگی به عنوان تهیه‌کننده‌ سریال نوروزی شبکه تهران «هفت سین» اظهار کرد: مجید سرسنگی به عنوان شخصیت و چهره فرهنگی و مدیر فرهنگی حتما توانایی و قابلیت این را دارد که در یک عرصه‌ دیگری بتواند توانایی‌های خود را بروز دهد و فرد بی‌تجربه‌ای در این زمینه نیست؛ از طرفی هم بخشی از اعتبار کلی این سریال به حضور افراد و شخصیت‌های با تجربه مثل یدالله صمدی و مجید سرسنگی برمی‌گردد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا معصوم‌زادگان با اشاره به مجموعه «هفت سین» سریال نوروزی ۹۱ که پیش از این به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی تصویب شده بود، خاطرنشان کرد: این سریال نوروزی تا اواسط دی ماه با حضور و تهیه‌کنندگی مجید سرسنگی و سید محمود رضوی‌ و کارگردانی یدالله صمدی کلید می‌خورد تا برای نوروز ۹۲ آماده شود.

معصوم‌زادگان با اشاره به اینکه اعتبار شبکه تهران در مرتبه‌ بالاتر از این افراد قرار دارد‌، خاطرنشان کرد: این دوستان کمک می‌کنند تا بتوانیم مخاطبان و هنرمندان را بهتر جذب کنیم.

قائم مقام شبکه تهران همچنین درباره‌ حضور یدالله صمدی برای ساخت سریال نوروزی و طنز شبکه تهران اظهار کرد: البته این سریال طنز آنچنانی ندارد؛ طنزی اجتماعی و هم‌دوستی مسالمت‌آمیز است که به نوعی سبک زندگی در لایه‌های زیرین آن جریان دارد.

وی همچنین از حضور رضا کیانیان و مهران رحیمی به عنوان بازیگران این مجموعه خبر داد و گفت: صحبت‌هایی با این دوستان هنرمند شده است، اما قرارداد آنها هنوز قطعی نشده است و در حال رایزنی با هنرمندان دیگر نیز هستیم.

به گزارش ایسنا، سریال نوروزی هفت سین برای نوروز ۹۲ به کارگردانی یدالله صمدی و تهیه‌کنندگی مجید سرسنگی و سید محمود رضوی برای شبکه تهران در ۱۴ قسمت ساخته می‌شود.