یک سال گذشته باعث شد مریلا زارعی به مرگ فکر کند

مریلا زارعی می‌گوید که تا چند سال پیش زیاد شعار می‌داده و معتقد بوده که دنیا ارزشی ندارد، اما در یک‌سال گذشته اتفاقات عجیبی در زندگی‌اش افتاده‌است.

برنامه تلویزیونی گپ که پنج‌شنبه شب‌ها از شبکه تلویزیونی Ifilm به کارگردانی رامبد جوان روی آنتن می‌رود. هر هفته میزبان یکی از چهره‌های سینما تئا‌تر و تلویزیون است. پنج‌شنبه شب چهارم خرداد این برنامه میزبان مریلا زارعی بازیگر سینما، تئا‌تر و تلویزیون بود.

محل ضبط این برنامه به انتخاب مریلا زارعی بهشت زهرا (س) در نظر گرفته شده بود و زارعی دلیل این انتخاب را حس آرامشی توصیف کرد که هر بار بعد از رفتن به بهشت زهرا (س) پیدا می کند.

زارعی در پاسخ به این سوال رامبد جوان که اگر قرار باشد تا سه هفته دیگر از این دنیا بروید چه کار خواهد کرد؟ گفت: «من تا چند سال پیش زیاد شعار می‌دادم که این دنیا ارزشی ندارد و اگر قرار باشد از این دنیا بروم با آغوش باز می‌پذیرم، اما طی یکسال گذشته اتفاقات عجیبی در زندگی من افتاد.»

زارعی در ادامه گفت: «من برای بازی در یک فیلم رژیم لاغری سنگینی گرفته بودم ودر نتیجه یک فاکتوری در خونم به شدت بالا رفته بود که ممکن بود من سکته کنم و وقتی به بیمارستان منتقل شدم دکتر با یک حالت ناامید کننده‌ای گفت: «خانم زارعی شما یا کبد و یا کلیه تون رو از دست می‌دهید» و من‌‌ همان موقع فکر کردم که دنیا روی سرم خراب شد و با خودم گفتم آن شعارهایی که می‌دادی چی شد؟ و الان به این موضوع فکر می‌کنم که اگر به من بگویند که تا سه هفته دیگر بیشتر زنده نیستم سعی می‌کنم از زندگی لذت ببرم و همیشه فکر می‌کنم با آدم‌ها طوری رفتار کنم که اگر آخرین دیدارمان باشد با یک خاطره خوش از هم جدا شویم.»