رامبد جوان شب یلدا با خندوانه می‌آید
رامبد جوان با اشاره به اینکه قرار است از اواسط دی ماه با برنامه «خندوانه» که از شبکه نسیم پخش می شود میهمان خانه‌های مردم باشد از پخش شوی تلویزیونی «یلدای این خونه» که به مناسبت شب یلدا تولید شده است در شبکه نمایش خانگی خبر داد.
رامبد جوان درباره اجرای برنامه «یلدای این خونه» که قرار است به مناسبت شب یلدا توسط شبکه نمایش خانگی توزیع شود به خبرگزاری مهر گفت: قرار است چند روز قبل از شب یلدا شوی خانگی «یلدای این خونه» با حضور هنرمندان و خانواده‌هایشان و همچنین اجرای خوانندگان مطرح موسیقی وارد بازار شود.
وی ادامه داد: «در این برنامه که اجرای آن را من بر عهده دارم بهاره رهنما و مادرش پروین قائم مقامی، مهراب قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان به همراه پسرشان، فرهاد آئیش به همراه همسرش مائده طهماسبی در کنار خوانندگانی چون حسین خواجه امیری، سالار عقیلی و حمید عسگری میهمان هستند. مدت زمان این برنامه ۹۰ دقیقه است که چند روز قبل از شب یلدا در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.»
جوان درباره راه‌اندازی انجمن اوقات فراغت که وی ریاست هیات مدیره آن را بر عهده دارد نیز توضیح داد: «همچنان در حال رایزنی برای یافتن مکان مناسبی برای استقرار انجمن اوقات فراغت هستیم. راه اندازی این انجمن اتفاق مهمی است و شهروندان از طریق این انجمن می‌توانند به راهکارهای مناسب برای گذراندن اوقات فراغتشان دست یابند.»