دبیر ششمین جشنواره تجسمی فجر گفت: پس از جلسات و مذاکراتی که با آقای مرادخانی داشتیم، تصمیم گرفتم استعفایم را پس بگیرم و به فعالیتم به‌عنوان دبیر جشنواره ادامه بدهم. عباس میرهاشمی در گفت‌وگو با «ایسنا»، درخصوص ادامه فعالیتش به عنوان دبیر جشنواره تجسمی فجر اظهار کرد: استعفای من به‌دلیل اتفاقاتی بود که احساس می‌کردم شأن هنر و هنرمند رعایت نمی‌شود و بهترین کار کناره‌گیری است؛ اما با تاملی که به خرج دادیم و صحبت‌هایی که با آقای مرادخانی داشتیم، به این نتیجه رسیدم که با برگشتنم ممکن است کمی از مطالبات هنرمندان اجرایی شود.
البته همه مطالباتی که ما می‌خواستیم انجام نشد و رسیدن به همه آنها طبیعتا نیاز به زمان دارد؛ اما صلاح دیدم پس از جلساتی که با آقای مرادخانی داشتیم، به‌عنوان دبیر جشنواره ششم به کار خودم ادامه بدهم.

سعید مدرس با «ساحل چمخاله» می‌آید
آلبوم جدید سعید مدرس هفته اول اسفندماه در بازار موسیقی منتشر خواهد شد. به گزارش «ایسنا»، سعید مدرس آلبوم جدید خود به نام «ساحل چمخاله» را درحالی منتشر می‌کند که در سال‌های اخیر از این خواننده آلبوم‌های «زندگی»، «یک اتفاق خوب» و موزیک ویدئوی «دنیای وارونه» منتشر شده بود. آلبوم جدید مدرس شامل ۱۱ قطعه است و بیشتر قطعات این آلبوم الکترونیکی هستند و توسط مدرس ساخته و تنظیم شده‌اند.

روحانی کنسل شد؛‌ هاشمی می‌آید
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مراسم پایانی جایزه کتاب سال خبر داد. به گزارش «ایسنا»، پس از منتفی شدن حضور حسن روحانی، رئیس‌جمهور، در مراسم پایانی کتاب سال که ۱۹ بهمن‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود، سیدعباس صالحی درباره حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این مراسم گفت: ان‌شاءالله ایشان در این مراسم حاضر می‌شوند.

تاراج خاطره فروغی در تبلیغ کنسرو ماهی!
چند وقتی می‌شود، تلویزیونی که موسیقی را دوست ندارد و هیچ سازی را نشان نمی‌دهد، تلویزیونی که صدای زنده‌یادان فرهاد مهراد و فریدون فروغی را در زمان حیاتشان پخش نکرد، حالا یک آگهی بازرگانی پخش می‌کند که در آن از ملودی و ترانه معروف فریدون فروغی برای تبلیغ کنسرو ماهی تُن استفاده کرده است. به گزارش «ایسنا»؛‌ اکنون صدا و سیما به عنوان بزرگ‌ترین ناقض قانون کپی‌رایت، ملودی را که متعلق به اسفندیار منفردزاده است و با صدای فریدون فروغی جان گرفته به روی آنتن می‌برد و این در حالی است که فروغی هیچ‌گاه نتوانست در کشورش فعالیت مجاز داشته باشد و آثارش از صدا و سیما پخش شود.