سخنگوی شورای صنفی اکران درباره مصوبات جلسه این شورا گفت: قرار است فیلم سینمایی «اشباح» که اکران آن از هفته گذشته بدون سرگروه آغاز شده، از چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت با سرگروهی آزادی به اکران خود ادامه دهد. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی اکران، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره مصوبات جلسه دیروز این شورا گفت: فیلم سینمایی «چ» تغییر کرد و قرار است فیلم سینمایی «اشباح» که اکران آن از هفته گذشته بدون سر گروه آغاز شده از چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در گروه آزادی به اکران خود ادامه دهد.

او درباره اکران چرخشی فیلم ها در پردیس‌های سینمایی گفت: پردیس‌های سینمایی که می خواهند به شکل چرخشی فیلم نمایش دهند باید سالن مورد نظر را مشخص و اعلام کنند که اولویت با فیلم‌های در حال اکران

است.

وی ادامه داد: نمایش فیلم‌ها در پردیس‌های سینمایی بعد از نهایت ۱۰ هفته در پردیس‌های سینمایی خاتمه می‌یابد و تعویض می‌شود.

او خاطرنشان کرد: فیلم‌ها در شرایط اکران چرخشی ۲ فیلم در یک سالن باید به صورت چرخشی سانس بندی شوند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش یادآور شد: فیلم‌هایی که از زمان آغاز اکران آنها ۱۰ هفته گذشته باشد، در سالن‌های حمایتی که سالن‌های موقعیت جغرافیایی مورد حمایت هستند بعد از ۱۰ هفته و با تایید و حواله شورای صنفی قابلیت

اکران دارند.

هم اکنون فیلم‌های پنج ستاره، چ، متروپل، زندگی جای دیگری است و اشباح روی پرده سینما‌ها است، همچنین نمایش فیلم طبقه حساس تا هفته آینده در سینماها ادامه خواهد داشت.