پل مک کارتنی در ژاپن بستری شد پل مک کارتنی آهنگساز و خواننده به‌دلیل عفونت ویروسی در ژاپن راهی بیمارستان شد. نماینده این آهنگساز با صدور اعلامیه‌ای گفت همین بیماری موجب شد تا او توان شرکت در چند کنسرت را نداشته باشد و برنامه‌هایش را در ژاپن لغو کند. «اولیور توئیست» حامی کودکان کار می‌شود

اصغر خلیلی کارگردان و طراح صحنه تئاتر از اجرای نمایش «اولیور توئیست» طبق مفاد کنوانسیون ژنو و توجه به مشکلات کودکان کار با حضور بازیگرانی چون فرزاد حسنی، پرستو گلستانی، نرگس محمدی و... در تالار حافظ خبر داد.

«مادر ایستاده» به وحدت می‌آید

رهبر گروه کر و ارکستر فیلارمونیک ایران در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از نهایی شدن اجرای قطعه بزرگ «مادر ایستاده» در تالار وحدت خبر داد.

تیم فوتبال هنرمندان به روسیه رفت

تیم ملی فوتبال هنرمندان برای حضور در جام جهانی فوتبال هنرمندان به روسیه رفت.

صدور پروانه ساخت برای دو اثر سینمایی

شورای پروانه ساخت فیلم‌های سینمایی در آخرین جلسه خود برای فیلم‌های «چشمه» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرهاد مهرانفر و «شاید یک معجزه» نوشته علی دلگشایی و کرامت پور شهسواری به تهیه کنندگی روح الله خوشکام و به کارگردانی کرامت پور شهسواری پروانه ساخت صادر کرد.

بهترین کتاب تجاری سال از نگاه فایننشال تایمز

فایننشال تایمز و کمپانی مشاوره مدیریتی مک کینزی جایزه جدید ۱۵ هزار یورویی را برای کشف نویسندگان تجاری آینده اختصاص داده‌اند.

یک ناشر لبنانی ممنوع‌الخروج شد

مهر: برای اولین بار یک ناشر لبنانی با رای دادسرای عمومی تهران به علت عدم رعایت قانون کپی‌رایت و بر اساس فتوایی که آیت‌الله مکارم شیرازی در این خصوص صادر کرده‌اند ممنوع‌الخروج شد.

«این پسر» جایزه جورج اورول را هم برد

جایزه جورج اورول که به بهترین کتاب سیاسی سال اهدا می‌شود، آلن جانسون را با کتاب «این پسر» به عنوان بهترین کتاب سال انتخاب کرد.

ایران در جمع برگزارکنندگان «فیلم در گردش کشورهاى اسلامى»

با پیگیرى و مذاکرات مسوول چتر سینماى ایران در جشنواره کن، جمهورى اسلامى ایران به‌عنوان عضو اصلى نخستین فستیوال «فیلم در گردش کشورهاى اسلامى» انتخاب شد.