همایون شجریان که قرار است به‌زودی با تهمورس پورناظری در تهران قطعات آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» را اجرا کند، گفت: قطعات این آلبوم با همان کیفیت و تنها با چینش متفاوت در کنسرت اجرا خواهد شد و «چرا رفتی» را هم به اندازه کیفیت آلبوم اجرا خواهم کرد. به گزارش «ایسنا»، این هنرمند اظهار کرد:‌ خوشبختانه آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» مورد استقبال قرار گرفت و به فاصله حدود چهار ماه درخواست برگزاری کنسرت داشتیم و از آنجا که زیاد از انتشار این آلبوم نگذشته است و مردم این کار را دوست دارند به روی صحنه می‌رویم.

شجریان ادامه داد: برای اجرای این کنسرت با سالن‌های زیادی رایزنی داشتیم، در نهایت تالار کشور برای اجرای کنسرت انتخاب شد و قرار است قطعات به صورت کامل و تنها با یک چیدمان متفاوت برای مخاطبان اجرا شود.

وی افزود: دو قطعه نیز به کنسرت اضافه خواهد شد که یکی از آن قطعات ساخته سهراب و تهمورس پورناظری است که سال گذشته اجرا کردیم و مردم از آن استقبال کردند و همچنین تصمیم گرفتیم یک قطعه دیگر در نظر بگیریم که شنیدنش خالی از لطف نیست.

این هنرمند که صبح دیروز در گالری «بوم» سخن می‌گفت، توضیح داد: قطعه «چرا رفتی» را که یکی از قطعات پرطرفدار این آلبوم است با همان کیفیت اجرا خواهیم کرد؛ اما از آنجا که قرار است چند شب اجرا داشته باشیم ممکن است این ریسک را نکنم و قطعه را با نیم پرده تغییر اجرا کنم ولی در نهایت آن اوج‌ها در قطعه وجود دارد و نمی‌گذارم مخاطب تفاوت را احساس کند. در بخش دیگری از این نشست تهمورس پورناظری آهنگساز آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» با بیان اینکه در این کنسرت از نوازنده‌های ایرانی استفاده می‌شود، بیان کرد: استفاده از نوازنده غیرایرانی در این آلبوم دو دلیل دارد، اول اینکه قرار بود من و همایون کارمان از نظر اجرایی به استانداردهای دنیا نزدیک باشد و استودیوی خوب می‌توانست این نیاز را برآورده کند و دوم همکاری ما با سولیست‌های خوب بود. برای مثال شجاعت حسین‌خان یک هنرمند بی‌همتاست.

این آهنگساز در بخش دیگری از سخنانش گفت: هدف ما ارتباط برقرار کردن با احساس مخاطب است و فکر می‌کنیم که در این راستا موفق بودیم تا مخاطب را در کنار خودمان حس کنیم. این آلبوم با اقبال از میان مردم گذشت و در زندگی مردم جای گرفت.

محمدحسین توتونچیان نیز به‌عنوان تهیه‌کننده کنسرت در سخنانی گفت: بعد از هشت سال توانستیم در تالار وزارت کشور به اجرای برنامه بپردازیم و سالنی را که فقط به همایش اختصاص داده شده بود بار دیگر به چرخه موسیقی برگردانیم.

مدیرعامل شرکت ققنوس اضافه کرد: این سالن با ظرفیت بالا، شیب استاندارد و... یکی از سالن‌های خوب تهران است که قرار است ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۲۳ و ۲۴ مردادماه میزبان مخاطبان باشد. این در حالی است که تبلیغات بیلبوردی این کنسرت از شب گذشته به حمایت شرکت سامسونگ به چاپ رسیده است.