شهرداد روحانی: هیچ‌گاه نگفتم «یانی» بی‌سواد است

نشست خبری کنسرت بزرگ شهرداد روحانی با همراهی نوازنده‌های ارکستر سمفونیک تهران صبح دیروز در تالار وحدت برگزار شد. روحانی در این نشست درخصوص نقل قول اردشیر کامکار درخصوص یانی گفت: من چند سال پیش در یکی از رسانه‌ها در این خصوص مصاحبه‌ای کردم، من هیچ‌وقت از لفظ «بی‌سواد» استفاده نکرده‌ام، چراکه این واژه در دایره لغات من نمی‌گنجد. من در آن مصاحبه همان‌طور که خود یانی بارها عنوان کرده گفتم که او نت‌نویسی و نت‌خوانی بلد نیست، من هم همان را عنوان کردم و هیچ‌وقت بی‌احترامی به شخص او نکرده‌ام. وی افزود: قطعاتی که یانی می‌سازد معمولا موفق هستند و اینکه ایشان می‌توانند بدون نت‌خوانی این ملودی‌ها را بسازند کاری شایسته تحسین است. روحانی ادامه داد: البته کسی که نت‌خوانی بلد نیست نمی‌تواند یک ارکستر را هدایت کند. اینها را یانی یاد نگرفته است، او از کودکی پیانو می‌زده و در نوشتن ملودی ذوق خاصی دارد. شهرداد روحانی: هیچ‌گاه نگفتم «یانی» بی‌سواد است

نشست خبری کنسرت بزرگ شهرداد روحانی با همراهی نوازنده‌های ارکستر سمفونیک تهران صبح دیروز در تالار وحدت برگزار شد. روحانی در این نشست درخصوص نقل قول اردشیر کامکار درخصوص یانی گفت: من چند سال پیش در یکی از رسانه‌ها در این خصوص مصاحبه‌ای کردم، من هیچ‌وقت از لفظ «بی‌سواد» استفاده نکرده‌ام، چراکه این واژه در دایره لغات من نمی‌گنجد. من در آن مصاحبه همان‌طور که خود یانی بارها عنوان کرده گفتم که او نت‌نویسی و نت‌خوانی بلد نیست، من هم همان را عنوان کردم و هیچ‌وقت بی‌احترامی به شخص او نکرده‌ام.

وی افزود: قطعاتی که یانی می‌سازد معمولا موفق هستند و اینکه ایشان می‌توانند بدون نت‌خوانی این ملودی‌ها را بسازند کاری شایسته تحسین است. روحانی ادامه داد: البته کسی که نت‌خوانی بلد نیست نمی‌تواند یک ارکستر را هدایت کند. اینها را یانی یاد نگرفته است، او از کودکی پیانو می‌زده و در نوشتن ملودی ذوق خاصی دارد.

جلال مقامی: قدر صدایم را دانستم

جلال مقامی، دوبلور پیشکسوت کشورمان، که چندی پیش راهی بیمارستان شده بود، از بهبود وضعیت جسمی‌اش خبر داد و گفت: یک هفته دیگر به سر کارم برمی‌گردم. به گزارش «ایسنا» مقامی با بیان اینکه حالش خیلی بهتر است‌، اظهار کرد: خدا را شکر دیگر در تکلمم مشکلی ندارم فقط گاهی وقتی خسته می‌شوم ادای برخی جملات و کلمات برایم مشکل می‌شود اما در حال حاضر فعلا مشکلی ندارم و حالم خیلی بهتر شده است.

مقامی سپس خاطرنشان کرد: طی این مدتی که تکلمم دچار مشکل شده بود‌، واقعا قدر صدایم را دانستم و به این نتیجه رسیدم که وقتی صدا بسته می‌شود آدم حالش خراب می‌شود. به راستی که «تنها صداست که می‌ماند». وی اعلام کرد: در حال حاضر که در منزل در حال استراحت هستم، خواندن نریشن یک فیلم سینمایی از طرف واحد دوبلاژ به من داده شده که خیلی کم‌دیالوگ است به این خاطر که دچار مشکل نشوم.