پردرآمدترین بازیگران تلویزیون به روایت فوربس

نشریه فوربس پس از اعلام اسامی پردرآمدترین بازیگران زن و مرد سینما، اکنون فهرست پردرآمدترین بازیگران زن و مرد تلویزیون را در دو فهرست جداگانه به دست انتشار سپرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیوزویک، در این فهرست سوفیا ورگارا و کیلی کوکو-سوویتینگ در میان زنان و جیم پارسونز در میان مردان پردرآمدترین بازیگران تلویزیون بوده‌اند.

درحالی‌که در میان بازیگران سینما تفاوت درآمد بین بازیگران زن و مرد بسیار زیاد بود در تلویزیون هر دو گروه درآمد یکسانی کسب کرده‌اند و درحالی‌که ورگارا و کیلی کوکو-سوویتینگ هریک ۵/۲۸ میلیون دلار دریافت کرده‌اند و پارسونز نیز ۲۹ میلیون دلار کسب کرده است. اما قابل توجه این است که دستمزد تلویزیونی بازیگران زن بار دیگر از بازیگران مرد خیلی کمتر بوده و آنها از قراردادهای تبلیغاتی درآمد خود را افزایش داده‌اند.

جولی بوون نفر سوم در فهرست بازیگران زن است که در کنار ورگارا در سریال «خانواده مدرن» شبکه ای‌بی‌سی بازی کرده است. او ۱۲ میلیون دلار دریافت کرده است.

از فهرست بازیگران مرد می‌توان فهمید جیم پارسونز که در کنار کوکو-سوویتینگ در «تئوری بیگ بنگ» بازی کرده، ۲۹‌میلیون دلار از این راه درآمد داشته است. او سال پیش نفر نهم این فهرست بود.