وقتی گلوور لارنس در پاییز ۲۰۱۳ به دنبال شغل جدید می‌گشت، درباره شغل ایده آلش رویاپردازی می‌کرد. او از خود می‌پرسید به دنبال چه ویژگی‌ها، نقش‌ها و مسوولیت‌هایی است. حتی برای این شغل رویایی خود شرح وظایف تهیه کرد و بعد بر مبنای آن یک رزومه نوشت. او به‌عنوان مدیر اجرایی مطمئن نبود که بتواند از طریق آگهی یا آژانس‌های کار شغل مناسبش را پیدا کند و بیشتر به شبکه ارتباطی خود تکیه داشت. به همین خاطر یک نسخه یک صفحه‌ای از رزومه خود تهیه کرد تا در ملاقات‌ها ارائه کند یا به افرادی که می‌خواستند به او کمک کنند بدهد. این رزومه یک صفحه‌ای شامل یک خلاصه یک خطی درباره خودش، پنج دستاورد مهم، لیستی از شرکت‌هایی که او در آنها کار کرده بود و عنوان‌های شغلی بود که او تاکنون داشت. همچنین یک خط درباره تحصیلات خود و سپس خلاصه‌ای از «تمرکز حرفه ای» خود را بیان داشت که نشان می‌داد به دنبال چه شغلی است.

همچنین یک رزومه مبسوط‌تر نیز داشت که برای تقاضای رسمی شغل از آن استفاده می‌کرد و برای هر شغل در آن تغییراتی ایجاد می‌کرد. او می‌گوید: «داشتن رزومه درست برای هر شغل برای من مهم است».

در پروفایل لینکداین خود نیز به‌صورت خودمانی‌تر درباره شخصیت خود اطلاعات ارائه کرد. بعد از چند ماه تلاش با ارسال بیش از ۵۰ رزومه و مصاحبه با بیش از ۱۰۰ نفر سرانجام در سال ۲۰۱۴ توانست شغلی بیابد که به شغل رویایی‌اش بسیار نزدیک بود.