آغاز به کار اتحادیه کشوری مشاوران املاک

قلی خسروی رییس اتحادیه کشوری شد

در انتخابات داخلی هیات مدیره اتحادیه کشوری مشاوران املاک، مصطفی قلی خسروی، به عنوان رییس اتحادیه انتخاب شد. به گزارش دنیای اقتصاد، اعضای هیات مدیره اتحادیه کشوری مشاوران املاک که در ۱۷‌تیرماه با حضور اتحادیه‌های سراسر کشور برگزیده شده بودند، انتخابات داخلی خود را برای تعیین سمت اعضا انجام دادند.

در این انتخابات مصطفی قلی خسروی از تهران به عنوان رییس، رسول جهانگیری از اصفهان به عنوان نایب رییس اول، محمد قاسم تابنده ماه از شیراز به عنوان نایب رییس دوم، بیژن خانی از ورامین به عنوان خزانه دار و منشی، علیرضا شعبان‌پور از چالوس به عنوان دبیر، خدر سالمی از ماهشهر به عنوان بازرس اول و بهرام نوذری از اهواز به عنوان بازرس دوم انتخاب شدند.

بر اساس نظر وزارت بازرگانی، اتحادیه‌های کشوری وظایف کلان صنفی را برعهده دارند و فعالیت‌های آنها هیچ تداخلی با وظایف اتحادیه‌های شهرستان‌ها ندارد.

۲۰ مرداد انتخابات اتحادیه تهران

خسروی، رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» با اشاره به برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه تهران تصریح کرد: حضور جدی و گسترده مشاوران املاک در این انتخابات می‌تواند زمینه‌ساز خدمت جدی‌تر و خالصانه آنها به مردم در بازار مسکن باشد.خسروی افزود: با توجه به اینکه مشاوران املاک همواره با نظم و جدیت به حوزه مسکن خدمت کرده‌اند، لازم است در روز برگزاری انتخابات نیز با همین شیوه حضور پیدا کنند و منتخب خودشان را برای فعالیت در اتحادیه انتخاب کنند.