نیلوفرقدیری

این خانه در ظاهر قدیمی به نظر می‌رسد، اما بسیار مدرن است. در نمای بیرونی چوب درخت‌های شمال غرب اقیانوس آرام به کار برده شده تا در عین سادگی طراحی زیبا به دست آید. در ساختمان این خانه شیشه به مقدار زیادی به کار برده شده و این شیشه‌ها برای افزایش نور در خانه به صورت قدی به کار رفته‌اند. این خانه در واشنگتن واقع شده و زمانی محل اقامت بیل‌گیتس‌میلیونر معروف آمریکایی بوده است. صاحب این خانه در سال ۲۰۰۴ درآمدی معادل ۵۶۹‌هزار دلار داشته است. این خانه دو اتاق خواب و سه سرویس بهداشتی دارد و قیمت آن یک‌میلیون و ۶۲۸هزار دلار است.

این خانه در ایلینویز واقع شده و چهار اتاق خواب و چهار سرویس بهداشتی دارد. از ویژگی‌های این خانه به کار رفتن گوشه و ضلع و زاویه در ساختار آن است. این خانه اتاق‌های بزرگی دارد. یک اتاق مخصوص آفتاب گیری در این خانه وجود دارد که سقف بلندی دارد. این خانه در شمال شیکاگوست و درآمد صاحب این خانه در سال 2004 رقمی معادل 466‌هزار دلار بوده است. قیمت این خانه اکنون یک‌میلیون و 75هزار دلار است.

این خانه در ماساچوست و در حومه بوستون واقع شده و ملکی متعلق به سال ۱۹۳۷ است. این خانه قدیمی اتاق‌های بزرگی دارد، با یک سالن پذیرایی مدرن و آشپزخانه‌ای بزرگ. در استخر این خانه آبشار کوچی طراحی شده است. این خانه محل اقامت بعضی استادان دانشگاه ماساچوست بوده است. متوسط درآمد صاحب این خانه در سال ۲۰۰۴ رقمی معادل ۳۲۹هزار دلار بوده‌است. نزدیکی این خانه به فرودگاه که مسیری ۱۵ دقیقه‌ای و بدون ترافیک است از مزایای این خانه محسوب می‌شود. قیمت این خانه پنج اتاقه که سه سرویس بهداشتی هم دارد، یک‌میلیون و ۲۲۵هزار دلار است.

این خانه در میسوری واقع شده و چهار اتاق و چهار سرویس بهداشتی دارد. این خانه نه‌ساله سه گاراژ و چند سالن بزرگ دارد. حمام این خانه از اتاق ‌خواب‌های آن بزرگتر است. این خانه محل زندگی مدیران شرکت‌های بزرگ، ستاره‌های سینما و ورزش و بعضی سیاست‌مداران بوده‌است. متوسط درآمد صاحب این خانه در سال 2004 رقمی معادل 316‌هزار دلار بوده است. قمیت این خانه اکنون 6/1‌میلیون دلار است.

این خانه در کانکتیکات واقع شده و چهار اتاق و سه سرویس بهداشتی دارد. این خانه یادآور خانه‌های حومه‌ لندن با دیوارهای سنگ خاکستری است. این خانه ۷۵ ساله در سال ۲۰۰۳ بازسازی شده است. اتاق نشیمن و پذیرایی این خانه با درهای فرانسوی به باغ باز می‌شود. متوسط درآمد صاحب این خانه در سال ۲۰۰۴ رقمی معادل ۵۶۷هزار دلار بوده است. شهری که این خانه در آن واقع است محل جذب سرمایه‌گذاران وال‌استریت و فعالان مالی نیوانگلند است. قیمت این خانه یک‌میلیون و ۲۹۵هزار دلار است.

این خانه در بورلی هیلز کالیفرنیا واقع شده و چهار اتاق و پنج سرویس بهداشتی دارد. متوسط درآمد صاحب این خانه در سال 2004 رقمی معادل 418‌هزار دلار بوده است. این خانه کتابخانه‌ای قدیمی دارد که طراحی آن منحصر به فرد است. قیمت این خانه اکنون یک‌میلیون و 799هزار دلار است.

این خانه در شهر نیوجرسی واقع است و چهار اتاق و سه سرویس بهداشتی دارد. این خانه در ۱۵ کیلومتری غرب وال‌استریت و در منطقه‌ای واقع شده که خانه‌های بزرگی دارد. فضای داخل این خانه در اندازه‌های بسیار بزرگ طراحی شده، مثلا آشپزخانه این خانه ۱۵۰ متر و سالن پذیرایی آن هم ۱۰۰ متر است. متوسط درآمد صاحب این خانه در سال ۲۰۰۴ رقمی معادل ۴۷۷‌هزار دلار بوده است. قیمت این خانه یک‌میلیون و ۴۹۵هزار دلار است.

این خانه در جنوب کالیفرنیا واقع شده و دو اتاق و دو سرویس بهداشتی دارد. جلوی خانه به باغ مشرف است و در عقب آن هم یک استخر قرار دارد. کفپوش چوبی این خانه از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است. این خانه 30دقیقه تا سن‌دیه‌گو فاصله دارد. متوسط درآمد صاحب این خانه در سال 2004 رقمی معادل 478‌هزار دلار بوده است. قیمت این خانه اکنون یک‌میلیون و 792هزار دلار است.

این خانه در دلاور واقع شده و پنج اتاق خواب و چهار سرویس بهداشتی دارد. این خانه عظیم تنها ۱۱ سال قدمت دارد و در مقایسه با دیگر خانه‌های‌ میلیونر های آمریکایی جدید است. سقف بلند و اتاق‌های مخصوص مانند اتاق تجمع خانواده و اتاق آفتاب‌گیری از جمله این اتاق‌ها هستند. متوسط درآمد صاحب این خانه در سال ۲۰۰۴ معادل ۳۱۰‌هزار دلار بود. اکنون قیمت این خانه پنج اتاق خوابه که چهار سرویس بهداشتی هم دارد، یک‌میلیون و ۷۹۵هزار دلار است.

این خانه در کالیفرنیا واقع شده و چهار اتاق و چهار سرویس بهداشتی دارد. مساحت این خانه که به سبک سنتی طراحی شده، بیش از‌هزار مترمربع است. این خانه زمانی محل اقامت شون‌پن بوده است. متوسط درآمد صاحب این خانه در سال 2004 رقمی معادل 400‌هزار دلار بوده است. قیمت این خانه اکنون 3میلیون و 295هزار دلار است.

0

خانه‌های 10میلیونر آمریکایی