ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کارواش­ ها (تبلیغات ویژه کارواش)

 

 فرقی نمی‌کند شما صاحب چه نوع کسب‌وکاری باشید حتی در یک مغازه کوچک محلی یا یک کارواش بزرگ هم می‌توان با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و مناسبتی ارتباط قابل توجهی با مشتریان برقرار کرد. مطالعه این مقاله ابهامات شما درباره نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کارواش­ها و دلایل استفاده از این ابزار را برطرف خواهد کرد.

چرا باید از سامانه ارسال اس ام اس برای تبلیغات استفاده کرد؟

اس ام اس تبلیغاتی یک بستر ارزان و بسیار موثر است. صاحبان کسب‌­وکار می‌­توانند با استفاده از این بستر، امکانات گسترده­‌ای در اختیار مخاطبان قرار داده و پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. پیامک­‌های تبلیغاتی نیازی به اینترنت ندارند و روی ساده­‌ترین گوشی­‌های موبایل قابل خواندن هستند. از این رو یک روش تبلیغاتی ایده­‌آل و مقرون‌به‌صرفه به­­‌شمار می‌­روند که کلیه کسب‌­وکارها می‌­توانند از آن بهره­‌مند شوند. هر کسب‌­وکار با توجه به نوع حرفه و هدف­ گذاری خود قادر به استفاده بهینه از این سیستم موجود است.

مزیت‌های استفاده از سامانه پیامک تبلیغاتی برای کارواش‌ها چیست؟

طبق تحقیقات انجام شده، سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی تاثیر زیادی روی مخاطب دارد، زیرا اکثر افراد پیامک­‌های تبلیغاتی را می­‌خوانند. متن این پیامک­‌ها محدود است. شما با استفاده از حداکثر ۷۰ کاراکتر باید توجه مخاطب را به برند خود جلب کنید. پیام­‌ها در سریع­ترین زمان ممکن و با حذف کلیه واسطه­‌های تبلیغاتی به دست مشترکان می‌­رسند. این ابزار قدرتمند امکان ارسال پیامک انبوه، مدیریت پیام‌های ارسالی و دریافتی و امکانات گسترده دیگری را در اختیار کاربران قرار می­‌دهد. با صرف هزینه­‌ای اندک، یک تبلیغات هدفمند و موثر انجام دهید.

تبلیغات ارزان برای کارواش با کمک پنل پیامکی

هر پنل شامل پکیج­‌های مختلف است. قیمت پنل پیامک نیز با توجه به امکانات آن تعیین می‌­شود. هر پکیج با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می­‌دهد، قیمت متفاوتی دارد. هرچه این پنل حرفه‌­ای‌­تر باشد، امکانات بیشتری در اختیار شما قرار داده و تعرفه ارسال پیامک آن متفاوت است. هزینه اشتراک برای خریداری پنل پیامکی فقط یک مرتبه پرداخت می­‌شود. از این رو بهتر است پنلی را انتخاب کنید که امکانات بیشتری در اختیار شما قرار دهد.

تبلیغات پیامکی از جمله روش­‌های تبلیغاتی ارزان قیمت هستند و برای هر کسب‌­وکاری کاملا مقرون بصرفه می‌­باشند.

برقراری ارتباط سریع با مشتریان

پیامک­‌های تبلیغاتی به صاحبان کسب‌­وکار کمک می­‌کنند تا با مشتریان خود یک ارتباط مستمر داشته باشند. با استفاده از این پنل­‌ها می‌­توانید کارواش خود و خدماتی که در آن ارائه می‌­شود را به مخاطب معرفی کنید. قیمت کلیه خدمات از جمله انواع روش‌­های شستشو را از طریق پیامک به اطلاع مشتریان برسانید. همچنین می­‌توانید به مشتریانی که بیش از یک بار به شما مراجعه کرده­‌اند، پیشنهادها و تخفیف­‌های ویژه ارائه داده و آن­ها را به مشتریان ثابت کارواش تبدیل کنید.

برندینگ با استفاده از اس ام اس تبلیغاتی

کلیه مشاغل به دنبال راهی برای ماندگاری برند خود در ذهن مخاطب هستند. این موضوع اولین قدم برای برندینگ است. با استفاده از اس ام اس تبلیغاتی، کسب‌­وکار خود را به مخاطب معرفی کرده و نام برندتان را در ذهن­‌ها حکاکی کنید. در ابتدا باید مخاطبین هدف را مشخص کرده و سپس با یک برنامه­‌ریزی هدفمند، اقدام به خرید پنل پیامکی کنید. با استفاده از این روش به آسانی می‌­توانید اذهان عمومی را درگیر نام برند خود کنید. با مخاطب ارتباط برقرار کرده، محصولات و خدمات جدید را معرفی کنید و پاسخگوی نیاز او باشید.

با ارسال اس ام اس دوره‌ای و تبلیغات جذاب مشتری‌های وفادار بسازید

روزانه تعداد قابل توجهی اس ام اس تبلیغاتی برای همه ما ارسال می­‌شود. حجم بالای پیام­‌های تبلیغاتی در برخی مواقع آزاردهنده است اما هنوز روشی تاثیرگذار در بازاریابی به‌­شمار می‌­رود. اگر در زمان‌­های مشخص از این پیام­‌ها استفاده شود، تاثیر آن­ها روی مخاطب دوچندان می­‌شود. برای مثال امروزه بسیاری از افراد خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌­دهند. از این رو شما می­‌توانید با ارائه کد تخفیف برای محصولات و خدمات خود، مشتریان را ترغیب به خرید کنید.

پیامک‌­های تبلیغاتی نرخ تبدیل بالایی برای کسب­‌وکارها دارند. برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی موفق استفاده از پیامک­‌های تبلیغاتی را در کنار سایر روش‌­های تبلیغاتی به شما پیشنهاد می­‌کنیم. با مراجعه به یک نمایندگی پنل اس ام اس معتبر، پنل پیامکی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

تبلیغات برای کارواش

ویژگی‌های بهترین پنل اس ام اس برای کارواش‌ها

ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که ویژگی­‌های اس ام اس تبلیغاتی چیست و کارواش­‌ها چرا باید برای معرفی خود به مخاطب از آن استفاده کنند. کلیه مشاغل به دنبال افزایش درآمد و رونق کسب­‌وکار خود هستند. پیامک­‌های تبلیغاتی این امکان را در اختیار کسب‌­وکارها قرار می‌­دهند تا با استفاده هوشمندانه از این سیستم، به سمت موفقیت قدم بردارند. کارواش نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در ادامه به تعدادی از این ویژگی­‌ها می‌­پردازیم.

  • ارسال پیامک‌های تبریک و تسلیت
  • ارسال پیامک بر اساس سن و سال
  • ارسال پیام برحسب منطقه سکونت
  • ارسال پیامک خودکار در تمام ساعت شبانه روز
  • برگزاری نظرسنجی برای بهبود خدمات

با استفاده از پنل­‌های اس ام اس به­‌راحتی می­‌توانید با مشتری تعامل داشته و رابطه طولانی مدت خود را حفظ کنید. این روش تبلیغاتی نام برند شما را در ذهن مخاطب ماندگار می­‌کند. در بخش بعدی به تاثیر این کار در جذب مشتری خواهیم پرداخت.

با استفاده از بانک شماره موبایل بر اساس کد پستی که برای اپدیت بانک شماره موبایل سال 1400 است شما می توانید به افرادی که در منطقه کارواش شما هستند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و به ساکنین محله خودتان کارواش را معرفی کنید.

ارسال پیامک بر اساس دکل BTS یکی دیگر از روش های ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی است که در محله شما حضور دارند و از دکل مخابراتی ایرانسل ان منطقه سرویس گرفته اند.

اگر بتوانید در کارواش خود کافی شاپ اضافه کنید تا در زمان شستوشو ماشین صاحب ماشین در این مکان سرگرم باشد علاوه بر افزایش درامد میزان رضایت از کافی شاپ خود را نیز افزایش خواهید داد.

تبلیغات پیامکی برای کارواش

خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی از طریق سایت فراز اس ام اس

در این مقاله تلاش کردیم تا به کاربرد و مزایای استفاده از سامانه پیامکی تبلیغاتی در انواع مشاغل از جمله کارواش­‌ها بپردازیم. همچنین نحوه توسعه کسب­‌وکار و برندسازی با استفاده از این روش را شرح دهیم. امیدواریم به سوالات رایج درباره سامانه پیامکی پاسخ داده باشیم.

متخصصان ما در فراز اس ام اس همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات باکیفیت، تجربه خوبی برای مشتریان خود ایجاد کرده و دغدغه­‌های آنها را برطرف کنند. سامانه پیامکی فراز اس ام اس فقط یک وسیله ارسال پیامک تبلیغاتی ساده نیست. بلکه یک ابزار قدرتمند برای جذب و حفظ مشتری است. با استفاده از این پنل پیام‌­های تبلیغاتی خود را در زمان دلخواه و به تعداد افراد دلخواه ارسال کنید. برای خرید پنل پیامکی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه به آدرس فراز اس ام اس دات کام مراجعه کرده یا با شماره 74853-021 تماس بگیرید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.