وکیل خانواده کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 شاید شما هم این روزها با مشکلاتی از این قبیل دست و پنجه نرم می کنید و در فکر حل کردن مشکلاتتان می باشید. دفاع از حقوق شخصی کار هرکسی نیست. به چه دلیل؟! زیرا قوانین و ماده ها آنقدر پیچیده هستند که افراد نیاز دارند سالهای متوالی در رابطه با این موضوع تحقیق و مطالعه کرده باشند و تجارب زیادی به دست بیاورند.

پس «راه حل» چیست؟ شما می توانید با فردی که مدت طولانی در این زمینه تجربه داشته صحبت کنید و از ایشان مشاوره بگیرید. این فرد به نام "وکیل خانواده " در بین مردم شناخته می شود.

عنوان وکیل خانواده به چه کسی اطلاق می شود؟

وکیل خانواده کسی است که با سالها تجربه و بررسی، حل پرونده های طلاق و خانوادگی، دفاع از موکل در محاکم و پیگیری پرونده ها در دادگاه تخصص دارد. وکیل خانواده برای دفاع موثرتر در دادگاه باید اطلاعات به روز داشته باشد و در رویه و آرا قضایی کنکاش کند و از آخرین قوانین و اخبار حقوق خانواده با خبر باشد.

توضیه می کنیم که هرگز به توضیه و دانسته های پراکنده دیگران و خودتان اتکا نکنید! زیرا این کار علاوه بر اینکه سرانجامی ندارد، وقت و هزینه شما در این راه بیهوده تلف می شود و ممکن است آثار مخربی بر زندگیتان بگذارد. پس بهتر این است که شما به یک وکیل خانواده مجرب  اعتماد کنید و اجازه دهید تا تمامی مراحل قانونی شما را طی کند.

نکاتی که باید درباره شکایت رابطه نامشروع بعد از طلاق بدانید!

بهترین وکیل خانواده برای من چه ویژگی دارد؟

شاید سوال کنید که بهترین وکیل برای شما دارای چه ویزگی هایی است؟ وکیل خانواده علاوه بر داشتن تجربه زیاد در زمینه دعاوی خانوادگی، باید یکسری ویژگی اخلاقی و شخصیتی نیز داشته باشد. به صورت مختصر به مهم ترین این نکات میپردازیم.

۱-وکیل خوب باید اطلاعات به روز در زمینه قوانین خانواده داشته باشد. با توجه به تغییراتی که ممکن است در قوانین رخ دهد، به روز بودن وکیل خانواده می تواند یک نکته مثبت در دادگاه به شمار بیاید. به عبارت دیگر وکیل خانواده ای را انتخاب کنید که علاوه بر تجربه از بروز ترین قوانین نیز اطلاع داشته باشد.

۲-امانت داری مهم ترین ویژگی اخلاقی یک وکیل است. وکیل خانواده باید محرم اسرار موکلش باید و حتی پس از اتمام و پیروزی پرونده، این اطلاعات را به هیچ عنوان برای کسی افشا نکند.

۳-وکیل خانواده خوب کسی است که موکلش را بیخود و الکی امیدوار نمی کند. برخی از وکلا برای گرفتن پول حتی حاضرند که به دروغ موکلان را امیدوار کنند و چه بسا سرانجام شکست می خورند. پس باید تمامی مراحل پرونده را برای شما شفاف سازی کند و از تک تک وقایعی که قرار است منتظرتان باشد، شما را مطلع کند.

۴-به دلیل بالا رفتن هزینه و کمبود وقت مردم در این روزها، وکیل خانواده مجرب بهترین و کم هزینه ترین راه ها را پیش پای شما می گذارد. پس از بررسی اسناد و مدارک و صحبت های طی شده با موکل، وکیل شما بهترین مسیر و آسان ترین راه را به شما معرفی می کند تا بتوانید خیلی سریع به هدفتان برسید. در غیر این صورت ممکن است به شما خسارات مالی و زمانی زیادی برسد.

۵-وکیل خانواده مطمئنا برای قبول شدن پرونده هایش یکسری ارتباطات با همکاران خود دارد و هر چه دایره این ارتباط بزرگ تر باشد، بهتر می تواند تصمیم درست بگیرد. وکیل خانواده مجرب با مشورت و استفاده از تجربه دیگر وکیلان می تواند قوی تر در دادگاه عمل کند.

شاید دوست داشته باشید بدانید اگر زن درخواست طلاق دهد و مرد ناراضی باشد چه می شود؟

6-برخورد محترمانه و آرامش یکی از خصوصیات اخلاقی وکیلان است. اگر وکیل شما فردی عصبی و تند مزاج باشد ممکن است که احترام در دادگاه و قاضی را حفظ نکند که این کار به رد پرونده شما کمک زیادی می کند.

7-توجه داشته باشید که تخصص در یک زمینه باعث قوی تر شدن می شود. به طور مثال هنگام زانو درد می توانید به پزشک عمومی مراجعه کنید، اما شما به یک ارتوپد معروف رجوع می کنید. در اینجا هم اوضاع به همین منوال هست. یعنی اگر به صورت تخصصی وکیلتان را انتخاب کنید احتمال برد پرونده شما بالا می رود.

8-وکیل خانواده قلمی سنگین و فن بیان قوی دارد. وکیل خانواده شما باید بتواند با صحبت های تاثیر انگیر در دادگاه به پیشبرد پروندتان کمک کند. 

نکته ای مهم و بسیار قابل توجه طلاق ایرانیان در انگلستان چگونه است؟

مشاوره خوب، وظیفه اصلی وکیل خانواده 

ازدواج بهترین اتفاقی است که می تواند برای هر فردی اتفاق بیفتد. اما برعکس طلاق نقطه مقابلازدواج و از تلخ ترین شرایط است. شما می توانید با آگاهی از حق و حقوق و اطلاع از وظایفی که در زندگی زناشویی دارید، زندگیتان را آغاز کنید تا خدایی ناکرده در آینده ای نزدیک زندگیتان به اختلاف برنخورد.

آیا هنوز منظور را متوجه نشده اید؟ خب پس بیشتر موضوع را باز می کنم. زن و مرد یکسریحق و حقوق در ازدواج دارند که ممکن است هیچکدام از این قضیه خبر نداشته باشند. به طور مثال خانوم وآقایی نمی داند که تفاوت بین مهریه عندالمطالبه و عندالاستطاعه چیست؟ و ممکن از هنگام عقد نکاح کاری را کنند که از انجام آن پشیمان شوند.

پس راه حل در چیست؟ راه حل این است که اگر شما قبل از عقد، در طی یک جلسه مشاوره با وکیل خانواده می توانید از تمامی حق و حقوق خودتان آگاه شوید و ندانسته کاری را انجام ندهید که در آینده خسارات جبران ناپذیری برای شما ایجاد کند.

چرا باید برای انجام کارهای حقوقی به یک وکیل خانواده مراجعه کنم؟

داشتن وکیل مجرب در تمامی مراحل کارهای قانونی به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف هزینه کمتر، بهترین راهکار قانونی را برای حل مشکل حقوقیتان پیدا کنید. برخی افراد گرفتن وکیل را کاری بیهوده و ازبین بردن پول تلفی می کنند.

اگر دوست داشتید بهترین سایت های هر حوزه را بشناسید مخصوصا سایت های حقوقی سایت کی خوبه بهترین انتخابه.

 درحالی که این تفکر کاملا اشتباه است. به عبارتی دیگر، گرفتن وکیل خانواده علاوه بر اینکه هزینه اضافه نیست بلکه در هزینه های شما صرفه جویی نیز می کند. شما می توانید از طریق موسسه تهران طلاق یک وکیل مجرب و حرفه ای با اخلاق برای انجام کارهای حقوقیتان مشورت کنید. همین حالا با موسسه تهران طلاق تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.