سرویس مبلمان عروس

 سرویس مبلمان در زیبایی خانه بسیار تاثیر دارد از این جهت است که با وسواس و دقت بیشتری باید انتخاب شود.

در این مطلب درباره نکات مهم در خرید سرویس خواب و مبلمان عروس و انواع مبلمان مناسب برای خانه عروس می خوانیم. 

در خرید مبل مناسب برای خانه عروس باید به عوامل زیادی توجه کرد.

از این موارد می توان به متراژ خانه، دقت به سبک و رنگ دیگر وسایل خانه، بودجه مورد نظر، نوع متریال مبل و کیفیت ساخت مبل، دقت کرد و اهمیت داد. برای اینکه خرید خوبی از مبلمان عروس داشته باشید، باید به موارد زیادی دقت نمایید. 

انواع مبلمان مناسب برای خانه عروس 

مبلمان عروس

مبلمان مناسب خانه عروس

در هنگام خرید مبل برای خانه عروس می توان سه انتخاب داشت. از بین مبل سلطنتی، مبل راحتی و مبل کلاسیک می توانید انتخاب داشته باشید. که البته این انتخاب هم بر اساس سلیقه، بودجه و متراژ و سبک خانه صورت می گیرد. انواع مبلمان عروس در مدل های استیل، کلاسیک و راحتی در فروشگاه حضوری و اینترنتی لکسون موجود می باشد. در ادامه درباره هر نوع مبل و اینکه برای چه خانه ای مناسب است، می خوانیم. 

خرید مبل سلطنتی برای عروس 

از سرویس مبلمان عروس که بسیار پرطرفدار و پرفروش است، مبل استیل و مبل سلطنتی است. این نوع مبلمان بسیار شکیل هستند و برای خانه هایی با متراژ بالا مناسب است. در ضمن، سبک دکوراسیون خانه برای مبل سلطنتی هم باید اعیانی و پرزرق و برق باشد. مبل سلطنتی بسیار باودام و محکم است. 

در خرید مبل استیل و سلطنتی حتما باید به متریال استفاده شده در مبلمان دقت شود. از چوب و پارچه باکیفیت در ساخت مبل استیل باید استفاده شود. قیمت این سبک مبلمان از دیگر مبلمان ها بیشتر است. 

خرید مبل کلاسیک 

  از دیگر سرویس مبلمان عروس می توانیم مبل کلاسیک را نام بریم. این نوع مبلمان سبکی بین مبل راحتی و مبل استیل دارد. یعنی راحتی را از مبلمان راحتی و زیبایی و شکیل بودن را از مبل استیل گرفته است. اگر طرفدار مبلمان استیل هستید اما خانه بزرگی ندارید، خرید مبل کلاسیک را به شما پیشنهاد می دهیم. 

مبل کلاسیک هم باید از متریال باکیفیت در ساختش استفاده شود تا دوام و استحکام خوبی داشته باشد. استفاده از چوب مرغوب در کیفیت مبل بسیار تاثیرگذار است. از ویژگی های اصلی در مبل کلاسیک، ظرافت آن و منبت کاری های ساده و ظریف است. این مبل با پارچه های درجه یک و از نوع مخمل بسیار شکیل می شود. 

می توانید متنوع ترین و بهترین مبل کلاسیک را برای خانه عروس، از فروشگاه لکسون سوفا تهیه نمایید. 

خرید مبل راحتی برای عروس 

از مبلمان های پرطرفدار در خرید لوازم خانه عروس، مبل راحتی است. برای خانه های کوچک و جمع و جور، این سبک مبل، انتخاب خوبی است. یک مبل راحتی خوب باید، طراحی خوبی در نشیمنگاه و تکیه گاهش داشته باشد. باید اندازه و ارگونومی مبل، استاندارد باشد. در خرید مبل راحتی برای عروس، به تودوزی مبل دقت نمایید تا از فوم های باکیفیت استفاده شده باشد. دقت کنید که فوم سرد کیفیت بهتری دارند. 

هماهنگی بین مبلمان و وسایل خانه 

در هنگام خرید سرویس مبلمان عروس به دیگر وسایل خانه هم باید اهمیت داد تا هماهنگی بین آن ها حفظ شود و دکوراسیون اصولی داشته باشید. در دکوراسیون کلی خانه باید به رنگ و سبک دقت کنید. مبل و دیگر وسایل خانه باید با هم ست شوند و هماهنگ باشند. 

دیزاین خانه

هماهنگی رنگ مبلمان و دیزاین خانه

رنگ مبلمان عروس

انتخاب رنگ برای مبل هم بر اساس سلیقه و هماهنگی با دیگر وسایل خانه است. البته که باید به متراژ خانه هم دقت شود. اگر خانه شما کوچک است، بهتر است دکوراسیون خانه خود را از رنگ های روشن انتخاب نمایید. 

البته هر نوع مبلمانی که انتخاب می نمایید هم یکسری رنگ ها برای آن ها مناسب تر هستند. مثلا برای مبل استیل، انتخاب رنگ های سنگین مثل طلایی، آبی سلطنتی، قهوه ای و بنفش مناسب تر هستند. 

نکات مهم در خرید مبل عروس 

• پشتی مبل به گونه ای باشد که گودی کمر را پوشش دهد و احساس ناراحتی پیش نیاید. 

• از متریال خوب و مرغوب در ساخت مبل استفاده شود. 

• اگر مستاجر هستید، بهتر است از مبل سبک و راحت در حمل و نقل خریداری شود. 

• نرمی در مبل باید استاندارد باشد. در واقع هم راحت باشد و هم خیلی نرم نباشد که قسمت های دیگر مبل را احساس نمایید. 

• از فروشگاه های معتبر، مبلمان عروس را خریداری نمایید. 

خرید بهترین مبل برای خانه های کوچک 

یکی از موارد مهمی که در خرید مبل باید دقت داشت،توجه به ابعاد خانه است. اگر خانه شما کوچک است، از خرید مبل بزرگ با ابعاد زیاد خودداری نمایید. مبلی خریداری نمایید که جمع و جور است و فضای زیادی هم اشغال نمی کند.

حتی می توان سفارس مبل نیم ست را برای خانه های کوچک داد. اگر هم قصد خرید مبل تمام ست را دارید، می توانید از مدل های مبل راحتی ال و یا مبل راحتی با ابعاد کوچکتر خریداری نمایید. 

خرید سرویس مبلمان عروس از فروشگاه لکسون 

برا خرید مبلمان عروس، می توانید اینترنتی و حضوری از لکسون اقدام نمایید. ارسال محصولات و سفارشات برای مشتریان عزیز شهرستانی هم وجود دارد. می توانید با خیال راحت مدل و طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و خرید شما درب منزل تحویل داده شود.  

 تمامی محصولات در فروشگاه لکسون دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشند. می توانید در خرید مبل با کارشناسان این مجموعه در ارتباط بوده و مشاوره بگیرید. 

سوالات متداول خرید مبلمان عروس 

مبل استیل بهتر است یا مبل راحتی؟ 

خرید مبل باید بر اساس نیاز کاربر باشد. اما اگر کیفیت در هر دو مدل مبل رعایت شود، مبل استیل هم مقاوم تر است و هم زیبایی بیشتری دارد. البته که در انتخاب مبل باید به سبک و نوع دکوراسیون خانه هم توجه شود. 

تفاوت مبل کلاسیک با مبل استیل در چیست؟ 

مبل کلاسیک سبکی بین مبل راحتی و مبل استیل است. هم زیبایی مبل استیل را دارد و هم راحتی در مبل راحتی را دارا است. 

در خرید مبل راحتی باکیفیت به چه موردی باید دقت شود؟ 

مبل راحتی باکیفیت دارای تشک های محکم و سنگین و بادوام باشد. باید از فوم متراکم در ساخت آن استفاده شود.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.