قیمت خرید قرقاول صحرایی طلایی مشهد

این پرنده با داشتن انواع گوناگون می تواند یک زیبایی منحصر بفردی را ایجاد نماید که افراد می توانند با توجه به سلیقه ی خود از آن استفاده نمایند و برای جوجه کشی عمده از آن بهره مند شوند.

رنگ پر و بال آن با توجه به نر و ماده بودن پرنده مشخص می شود که هرکدام آنها از رنگهای خاصی برخوردار هستند و جذابیتی دارند که افراد از آن استفاده می نمایند.

لازم به ذکر است که سر این پرنده کوچک می باشد و چرخش آن به راحتی انجام می شود که می توان از مزیت آن محسوب می شود که در قیمت خرید قرقاول صحرایی تاثیرگذار است. همچنین آنها در نقاط باز مانند جنگل می توانند بخوبی تغذیه نمایند و پرورش آن به نوعی آسان می باشد که می توان در هر مکانی با کمترین امکانات آن را انجام داد اما مراقبتهای لازم باید انجام شود.

اگر جوجه ی قرقاول را در نظر بگیریم از بدو تولید باید بسیار از آن مراقبت نماییم زیرا به مراقبتهای ویژه نیاز دارند و باید مکانی را درنظر بگیریم که ضدعفونی شده باشد و از تمیزی خاصی برخوردار باشد تا به بهترین شکل جوجه رشد کند.

قرقاول صحرایی مشهد

یکی از شهرهایی که عمل پرورش قرقاول صحرایی در آنجا صورت می گیرد، شهر مشهد می باشد که یک نوع معروف قرقاول در آن شهر قرقاول پهلوانی می باشد.

اسم قرقاول به زبان ترکی گذاشته شده است، در زبان و ادبیات فارسی، به این پرنده تذرو با فتحه ت و ذ و سکون بر روی حروف ر و واو، جنس ماده و جنس نر این پرنده با هم تفاوتهای بسیاری دارند، عمده ترین تفاوت جنس نر و ماده رنگ پر این پرنده می باشد، میزان رنگ در جنس نر بیشتر از ماده است و در قسمت گردن رنگ سبز تیره و همچنین براق دیده می شود.

همچنین دارای دم درازتر و بلند تر از جنس ماده دارد، اما در جنس ماده بیشترین رنگی که دیده می شود رنگ نخودی می باشد که درون آن لکه های قهوه ای بسیار یافت می شود، این رنگ آمیزی به این دلیل است که زمانی که بر روی تخمها نشسته است به صورت قابل توجهی با محیط همخوانی پیدا کند و در استتار کامل و به دور از گزند شکارچیان باشد.

قرقاول صحرایی

این پرنده در تمام طول سال حدود 12 عدد تخم می گذارد و زمان نشستن بر روی تخمها هم حدود بیست روز می باشد، همان طور که اشاره کردیم قرقاول صحرایی مشهد مانند خروس و کبک و حتی انواع بوقلمون از خانواده ماکیان می باشد، به این دلیل که تمام مشخصات و رفتارهای این پرنده زیبا شبیه به گروه ماکیان می باشد.

از لحاظ شکل ظاهری قرقاول مانند خروس معمولی است ولی پرها و بال و به خصوص دم این پرنده بسیار بیشتر نسبت به خروس رشد کرده است، جالب است که بدانید در بعضی از نژادهای این پرنده، اندازه دم به حدود یک و نیم متر می رسد، ارتفاع و بلندی این پرنده به حدود صد سانتی متر می رسد و همچنین وزن این پرنده به حدود دو الی سه کیلو می رسد، یکی از انواع نژاد این پرنده به غول پیکر معروف می باشد و با نام آرگوس شناخته می شود که وزن این مدل از قرقاول حتی به شش کیلوگرم نیز می رسد.

قرقاول صحرایی طلایی

یکی از پرندگانی که زمان به خطر افتادن جانش قدرت پرواز آنها دو برابر می شود، قرقاول صحرایی طلایی می باشد. اگر به دنبال این پرنده زیبا و خوش صدا هستید و نمی توانید آنها را در منطقه خود پیدا کنید، به شما پیشنهاد می نماییم به سایت مجموعه ما مراجعه کنید و عکسهای این پرنده را مشاهده کنید و باتوجه به نیاز خود نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.

قرقاول صحرایی طلایی

یکی از اهداف مجموعه ما در راستای جلب رضایت مشتریان خود، در نظر گرفتن حداقل سود ممکنه می باشد بدین صورت که برای پرندگان عرضه شده از جمله قرقاول صحرایی طلایی کمترین قیمت بازار را در نظر گرفتیم تا مشتریان بتوانند پرندگان را با قیمت بهتری خریداری کنند و مطالبه گر طیور بیشتری باشند.

مجموعه ما پرورش پرندگان و قیمت آن را به گونه ای انجام می دهند تا جزء اولین انتخاب خریداران قرقاول در سراسر کشور قرار گیرند. در ضمن شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار نموده تا راهنماییهای لازم را دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.