پارچه جین تنسل ایرانی

 بافت پارچه جناغی به این صورت است که تارهای پود در یک گام مشخص با تار تلاقی میکنند که با هر بارعبور متوالی یک نخ جابه جا میشود. در نتیجه یک هارمونی مورب روی سطح پارچه تشکیل میشود.

آیا جین یک رنگ است؟ جین نام رنگی است که برای توصیف سایه آبی مایل به خاکستری استفاده می شود. نام “جین” به عنوان نام یک نوع پارچه خاص شروع می شود. اما شلوار یا هودی جین آنقدر جذابیت جهانی دارد که همه می دانند جین چه شکلی است، که منجر به شناخته شدن جین به عنوان یک رنگ و پارچه شد.

چند نوع جین وجود دارد؟ شما می توانید ده ها نوع مختلف جین را پیدا کنید که دارای رنگ های منحصر به فرد یا شستشوی نهایی هستند.

جین برای بسیاری از مردم استفاده های زیادی دارد و احتمالاً یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار پارچه جین ایرانی می باشد. این پارچه کاربردی، پارچه ای است زبر که تقریباً به طور جهانی استفاده می شود.

بافت پارچه جین به چه صورت است؟ انواع پارچه جین شامل الیاف پنبه ای در بافت مورب جناغی است که به طور سنتی با عبور از نخ های سفید و نیلی برای ایجاد سایه جین خاکستری آبی ساخته می شود. برخی از انواع جین از بافت سبک‌تر یا سنگین‌تری نیز استفاده می‌کنند یا دارای ویژگی‌های خاصی مانند نخ‌های تکه‌دار یا پارچه جین هستند.

یکی دیگر از تفاوت های کلیدی در انواع جین به وزن پارچه بستگی دارد. تولید کنندگان وزن پارچه را بر حسب وزن در هرمتر مربع اندازه گیری می کنند. این به شما می گوید که یک متر مربع چقدر از مواد سنگین است.

پارچه جین تنسل چیست

از گذشته تا به حال پارچه جین محبوبیت خود را در بین مردم از دست نداده و هر ساله در صنعت مد و فشن از آن استفاده میشود. تنسل یک نوع پارچه است که از الیاف درست شده و ضخامت مناسبی دارد، از این جنس پارچه در دوخت شومیز زنانه، مانتو، شلوار، لباس مردانه و لباس بچگانه استفاده می شود.

تنوع این پارچه بسیار زیاد است و اگر به بازار پارچه رفته باشید دیده اید که این پارچه در طرحهای چهارخانه، گلدار، ساده، تک رنگ و غیره موجود است که شما با توجه به سلیقه خود می توانید انتخاب کنید.

پارچه جین تنسل

امروزه بانوان و حتی آقایان به خرید پارچه جین تنسل روی آورده اند زیرا بسیار شیک می باشد و لباسهایی که با این پارچه دوخته میشود به زیبایی در تن می نشیند و زیبایی اندام را دوچندان میکند.

قیمت گذاری این پارچه به عوامل مختلفی مانند نوع رنگ به کار رفته، ضخامت و گرماژ، نوع الیاف بستگی دارد، این عوامل بسیار مهم هستند زیرا هر میزان که کیفیت رنگ بهترباشد نتیجه نهایی کار بهتر است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکثر پیراهنهای مردانه از جنس جین تنسل است که طرحهای مختلفی دارد زیرا این پارچه دارای ایستایی خوبی است و باعث می شود یقه ها یا سرآستینهای لباس زیبا بایستد،اگر شما یک تازه داماد هستید و به دنبال خرید لباس برای مهترین مراسم زندگیتان هستید پارچه جین تنسل می تواند بهترین پیشنهاد باشد.

پارچه جین ترک

پارچه جین در اکثر فروشگاه های تهران در انواع رنگهای متفاوت با درجه کیفیت عالی عرضه می گردد که جزء پر کاربرد ترین انواع پارچه در زمینه تولید شلوار جین، شلوارک، مانتو، جلیقه و غیره به شمار می رود بهتر است بدانید این پارچه از آن جایی که از نخهای پنبه و کتان تولید می شود، طول عمر بسیار بالایی دارد.

پارچه جین همانند پارچه فاستونی از جنس مقاوم و رنگهای ساده و شیک برخوردار است که هر کس می تواند مطابق با سلیقه و سن خود آن را انتخاب کند در واقع این پارچه به خاطر کیفیت عالی، مواد اولیه مرغوب، تنوع رنگ بندی، قابلیت رنگ پذیری عالی، قابلیت دوخت مناسب و مقاومت بالا در برابر کشش و پارگی مورد استقبال قرار گرفته است.

پارچه جین ترک

برخی تصور می کنند پارچه جین ترک، همانند پارچه متقال پارچه ای سفت و زبر است که به هیچ وجه انعطاف ندارد ولی باید بدانید که این پارچه اگر چه در ابتدا، حالت پذیر نیست و سفت به نظر می رسد ولی به مرور زمان نرم می شود.

پارچه جین علاوه بر موارد ذکر شده ساختار قوی و قابلیت تحمل دماهای بالا را دارد از این رو می توان جهت رفع چین و چروک آن از اتو با دمای بالا استفاده کرد ضمنا هوا را به خوبی عبور می دهد حال با تمام این ویژگیها می توان پارچه جین را از مقاوم ترین و شیک ترین انواع پارچه ها دانست.

برای خرید پارچه جین اصل و باکیفیت باید به معیارهایی توجه نمود که مهم ترین آن کیفیت پارچه است در واقع پارچه جین اصل دارای تار و پود نزدیک به هم و الیاف مقاوم و ضخیم است که در اثر کشش و سایش تغییر شکل نمی دهد پس حتما در هنگام خرید روی پارچه دست بکشید و بافت آن را امتحان کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.