آشپزخانه لوکس با انواع کابینت ها

 شما با انتخاب کابینت لوکس آشپزخانه، قادرید فضای آشپزخانه را به فضایی مجلل تبدیل کنید. امروزه با تولید و ساخت انواع کابینت آشپزخانه جدید دست شما برای تصمیم گیری کاملا باز است.

درواقع با تنوع فراوانی که در صنعت کابینت سازی داریم شما قادرید پس از تعیین سبکی که میخواهید به انتخاب کابینت مدنظرتان همراه با طرح انتخابی و رنگ دلخواهتان بپردازید.

انواع کابینت برای آشپزخانه لوکس 

  • کابینت ملامینه

  • کابینت ام دی اف

  • کابینت هایگلاس

  • کابینت پلی گلاس

  • کابینت وکیوم( ممبران)

  • کابینت روکش چوب

  • کابینت تمام چوب

کابینت ملامینه چیست؟

تخته های ملامینه از یک زیرلایه تخته خرده چوب خام با کاغذ تزئینی رزین تشکیل شده است که به طور دائم به دو طرف ذوب شده است. گرما و فشار، رزین را فعال می کند تا به طور موثر بستر را ببندد و درهای کابینت را تولید کند. کاربرد کابینت های ملامینه برای تولید ظاهر و احساس واقعی رنگ، دانه چوب، بتن، فلزات یا طرح های متریال می باشد که یک نوع کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک می باشد. درهای کابینت عمدتاً در ضخامت های ⅝ یا &frac۳۴; اینچ هستند.

کابینت چوب طبیعی چیست؟

این سبک کابینت بسیار قدیمی بوده و از زمان های گذشته تا به امروز در بازار تولیدات کابینت قابل توزیع بوده است. استفاده از چوب طبیعی برای ساخت کابینت، بزرگ ترین مزیت آن می باشد. این کابینت به دلیل طبیعی بودنش از قیمت بالایی برخوردار است. برای این که کابینت از آسیب های احتمالی اعم از: تکثیر حشرات، نفوظ رطوبت و ترک خوردن سطح چوب جلوگیری شود، بر روی کابینت رنگ می خورد.

کابینت چوب ام دی اف چیست؟

افرادی که طرفدار طرح چوب برای دکوراسیون داخلی منزل خود هستند اما به دلیل بالا بودن قیمتش، قادر به خرید آن نمی باشند. باید بگوییم با در نظر گرفتن کابیت با چوب ام دی اف قادرید که با قیمت کاملا مناسب به خرید آن بپردازید. این کابینت دارای تنوع بسیاری می باشد و هرسلیقه ای قادر به انتخاب آن می باشد.

کابینت هایگلاس چیست؟

کابینت هایگلاس از انواع کابینت های ام دی اف می باشد. برای ساخت کابینت هایگلاس، بر روی ورقه ام دی اف لایه ای که جنس آن پلاستیک است و نامش پلکسی گلاس است چسبانده می شود. این کابینت بسیار شفاف و براق می باشد که دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد.

کابینت ممبران چیست؟

این کابینت، از یک روکش که جنس آن از ممبران است تشکیل شده. پایه اصلی این کابینت ام دی اف بوده که روکشی از جنس وکیوم (مبران) آن را احاطه کرده است. این کابینت به این دلیل که خاصیت ابزارخوری و منبت دارد جزو کابینت های کلاسیک می باشد.

کابینت روکش چوب چیست؟

روکش چوبی معمولاً از یک لایه نازک از چوب سخت طبیعی تشکیل شده است که سپس به یک ماده پایه کامپوزیت پایدار متصل می شود. هدف از روکش این است که مقرون به صرفه تر از چوب جامد است زیرا چوب واقعی کمتری استفاده می شود، اما همچنین، مواد پایه به کل چیز ثبات کلی می دهد

کابینت تمام چوب چیست؟

چوب به دلیل زیبایی طبیعی، استحکام، دوام، طول عمر و تطبیق پذیری برای سبک‌های مختلف یکی از محبوب‌ترین مواد برای کابینت‌های آشپزخانه است . اگرچه این باعث می‌شود که آن را به یک متریال کابینت درجه یک تبدیل کند.

کابینت پلی گلاس چیست؟

کابینت پلی گلاس جزو کابینت های براق می باشد که این نوع کابینت جزو کابینت های بسیار مقاوم می باشد. تمام سطح این کابینت صیقلی و صاف می باشد.

برای انتخاب کابینت لوکس آشپزخانه به چه نکاتی باید توجه نمود؟

  • مهم ترین نکته ای که برای دکوراسیون آشپزخانه حائز اهمیت است، رنگ کابینت می باشد.

  • انتخاب مدل کابینت بسته به مساحت آشپزخانه است. اگر مساحت آشپزخانه کم باشد پیشنهاد می شود بیشتر از سبک های مدرن و ساده استفاده نمایید تا فضا را شلوغ نکند بلکه اتفاقا سبب بزرگتر شدن فضا شود. اگر مساحت زیاد بود قادرید کابینت های کلاسیک که دارای مدل های شلوغ نیز می باشد به کار ببرید. 

  • استفاده بهینه از فضای آشپزخانه برای چیدمان کابینت

ویژگی های کابینت لوکس آشپزخانه

ویژگی های کابینت لوکس آشپزخانه

  1.  در قسمت بالایی کابینت از تاج، جهت لوکس شدن محیط آشپزخانه به کار برده می شود.

  2. جنس کانتر کابینت آشپزخانه لوکس معمولا از سنگ است که بیشتر از سنگ مرمر استفاده می شود.

  3. به کاربردن ستون و سرستون های مجلل

  4. اجرای کابینت شیشه ای جهت چیدمان دکور

نتیجه گیری

عوامل گوناگونی وجود دارد که در زیبا بودن کابینت لوکس ، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از نورپردازی گرفته تا جنس و متریال کابینت آشپزخانه، همه نقش تعیین‌کننده دارند و اگر هر کدام در جای مناسبی قرار گیرد، بی هیچ شکی، کابینت آشپزخانه شما زیبا و لوکس خواهد بود. در واقع آنچه باعث زیبایی دکور آشپزخانه می‌شود، صرفا انجام هزینه‌ی زیاد و صرف پول‌های گزاف نیست؛ بلکه هماهنگی و هم‌خوانی اجزای و شیاء آشپزخانه با یکدیگر است که باید با پیمانکار ساخت کابینت در ارتباط باشید.

سابقه کار طولانی مدت و خشنودی مشتریان از مجموعه سلام هنر چوب راز ماندگاری این آن در بازار کابینت سازی است. ارائه انواع کابینت در مدل های گوناگون با توجه به سلیقه مشتری انجام میگردد. برای مشاهده انواع مدل های کابینت آشپزخانه روی hellowoodart کلیک کنید. همکاران ما در مجموعه سلام هنر چوب آماده پاسخگویی با شما هستد، با ۰۲۱۲۲۹۷۷۷۸۲  در تماس باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.