خرید دستگیره کابینت مسی از مراکز معتبر فروش

 دستگیره کابینت در انواع مختلفی از جمله ژله ای، شیشه ای، کروم و غیره تولید شده است. در هنگام خرید دستگیره کابینت باید به کاربرد و زیبایی آن توجه داشته باشید، چرا که کابینت ها بخش مهمی از دکوراسیون آشپزخانه هستند، در واقع دستگیره ها تکمیل کننده زیبایی آشپزخانه می باشند.

برای خرید باید به سبک آشپزخانه خود توجه کنید، اگر سبک دکوراسیون آشپزخانه شما سنتی است می توانید از دستگیره کابینت کلاسیک استفاده نمایید ولی در صورتی که سبک آشپزخانه مدرن باشد، باید از انواع دیگر دستگیره مانند بلند و گوشه دار استفاده کنید. توجه به اندازه دستگیره نیز بسیار حائز اهمیت است و در این مورد ابتدا باید به اندازه کابینت توجه کنید، همچنین لازم به ذکر است که باید رنگ دستگیره را متناسب با رنگ کابینت انتخاب نمایید.

‌مراکز پخش در تهران و شهرستان ها دستگیره کابینت نقره ای را در انواع مدل ها با ارزان ترین قیمت ارائه می دهد. همچنین بازار صادرات این نوع دستگیره ها به دلیل تنوع بالا و کیفیت عالی و قیمت مناسب بسیار داغ است و سود خوبی را برای تاجران و همچنین صادر کنندگان در بر دارد. قیمت دستگیره کابینت بنا بر مدل و طرح های متفاوت و مختلفی که دارد متفاوت است. برای خرید دستگیره های درجه یک با مدل های مختلف می توانید فرم مشاوره درج شده در سایت آراد برندینگ را پر کرده تا مشاوران ما به زودی با شما تماس بگیرند.

دستگیره کابینت رنگ کروم

اگر کابینت های شما به رنگ سفید یا مشکی باشد می توانید از دستگیره های کابینت با رنگ کروم استفاده کنید که زیبایی خاصی به آشپز خانه شما می دهد. مهم ترین قسمت کابینت دستگیره آن است که علاوه بر زیبایی باید جنس خوبی داشته باشد که زود پوسته پوسته نشود و به مرور رنگ آن تغییر نکند. دستگیره های کابینت انواع مختلفی دارد، از جمله مدل مدرن است؛ دستگیره های مدرن زیبایی و جذابیت خاصی به آشپزخانه می دهد، معمولا کشیده و بلند هستند و در طرح ها و اندازه های متفاوت ارائه می شوند.

دستگیره کابینت مسی

همیشه آشپز خانه برای خانم ها بسیار مورد توجه بوده است. بیشترین وسیله ای که در آشپزخانه به چشم می خورد کابینت و بعد دستگیره آن است، اگر دستگیره کابینت مسی باشد برای جلوه بیشتر می توان آن را با رنگ های گرم مثل طلایی و نارنجی ست کرد که البته به سلیقه خود فرد نیز بستگی دارد. نوع دیگری از این دستگیره ها، دستگیره کابینت فلزی یا کلاسیک است که این مدل ها دارای طراحی های خاص است و در تنوع و مدل های خاصی ساخته شده اند که مناسب با کابینت های کلاسیک یا فلزی است.

دستگیره کابینت ژله ای

امروزه دستگیره های کابینت، انواع متنوعی دارند و دستگیره ژله ای یک مورد از آنها می باشد. تنوع دستگیره ها باعث سردرگمی خریدار می شود. برخی از دستگیره ها هر چند که بسیار زیبا هستند اما برای هر دکوراسیونی کاربرد ندارند و نه تنها باعث زیبایی آشپزخانه نمی شوند، بلکه جذابیت فضا را نیز از بین می برند.

دستگیره ها باید کیفیت مطلوبی داشته باشند و جنس فلزی و چوبی که برای تولید آنها استفاده می شود، باید بسیار مستحکم باشد تا در اثر هر گونه فشار و حرارت مقاومت خود را از دست ندهند.اگر دستگیره چوبی است، جنس چوب آن باید گردو، افرا یا بلوط باشد و اگر دستگیره فلزی است، آلیاژ های مورد استفاده در آن باید استاندارد و مناسب باشد.

دستگیره کابینت شیشه ای

یکی از انواع لاکچری دستگیره ها، دستگیره کابینت شیشه ای است که از شیشه مشکی یا سفید و بدنه فلزی با رنگ نقره ای تولید شده است و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد همیشه توسط خانم های خوش سلیقه انتخاب می گردد.

این نوع دستگیره، از شیشه های نشکن و با کیفیت ساخته شده است و به دو صورت مات و براق در بازار موجود می باشد. دستگیره شیشه ای را هم برای کابینت هایی که درب آن ها شیشه است و هم برای کابینت های مدرن می توان استفاده کرد. دستگیره های شیشه ای در سه سایز تهیه شده اند که می توانیم به تک پیچ، 96 و 160 اشاره کنیم. انتخاب هر یک از این سایزها، متناسب با اندازه کابینت انجام می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.