مشاوره آس تل برای خرید تلفن ابری

امکانات مرکز تلفن ابری آس تل را بشناسید.

 در واقع مرکز تلفن ابری به شما این امکان را می دهد تا خط تلفن خود را روی گوشی موبایل و در هرجایی که اینترنت داشته باشید استفاده کنید

امکاناتی که خطوط تلفن ابری یا voip ارائه می دهند به شرح زیر می باشد.

امکان تعریف داخلی های مختلف : شما میتوانید برای هر کارشناس یک داخلی منحصر به فرد ایجاد کنید تا گزارشات افراد تفکیک شده باشد.

ضبط مکالمات : شما میتوانید آرشیو مکالمات ضبط شده را ذخیره داشته باشید و هر زمان نیاز داشتید انها را بشنوید. همچنین میتوانید در لحظه مکالمات کارشنان خود را شنود کنید.

گزارشگیری پیشرفته و حرفه ای: بابت هر کارشناس و براساس پارامترهای مختلف میتوانید از تماس ها به صورت پیشرفته و اختصاصی گزارشی تهیه نمایید تا کیفیت تماس ها را بررسی کنید.

تنظیم ساعت کاری: شامل تعریف ساعات حضور کارمندان در محل کار می باشد که میتوان براساس ساعات کاری و شیفت های مختلف سناریوهای تماس متفاوت ایجاد کرد.

نظرسنجی پایان مکالمه: به شما امکان بررسی کیفیت عملکرد کارکنان را می دهد.

امکان دایورت تماس : با استفاده از این قابلیت میتوانید تماس را به سمت خطوط موبایل و ثابت دیگر دایورت کنید

امکان اتصال به سی آر ام : در مجموعه ها و شرکت ها معمولا برای ارتباط بهتر با مشتری از سی آر ام استفاده می شود.

صندوق صوتی : امکان دریافت پیام صوتی در ساعات غیر اداری یا برای ارتباط با مدیریت میتواند در راستای شنیدن صدای مشتری کمک کننده باشد.

داشبورد و وضعیت زنده کاربران مرکز تماس : به کمک این بخش به راحتی میتوانید ببینید کاربران شما در چه وضعیتی می باشند.

ایجاد لیست سفید و سیاه : لیست سیاه برای افرادی که نمیخواهید با شما تماس بگیرند و لیست سفید بابت افرادی که میخواهید در کمترین زمان به کارشناسان شما وصل شوند استفاده می شود.

تنظیم سطح دسترسی کاربران: در صورتی که بخواهید چندین سطح دسترسی با امکانات متفاوت و دسترسی به گزارشات داخلی های مختلف داشته باشید، میتوانید از این امکان استفاده بفرمایید.

ماژول ارسال تماس انبوه : از این ماژول برای ارسال پیام صوتی تبلیغاتی استفاده خواهد شد.

ماژول فون وب : همان تماس روی بستر وب می باشد.

امکانات و هزینه تلفن ابری

فرق خط تلفن ابری با تلفن ثابت چیست؟

  • خطوط تلفنی که روی بستر اینترنت و به صورت voip ارائه می شوند را خط تلفن ابری می نامند. خط تلفن ابری با پیش شماره شهری و مشابه خط تلفن ثابت می باشد و از این رو خطوط ابری را خط تلفن ثابت اینترنتی نیز می نامند.

  • خط ثابت مخابراتی فقط روی بستر کابل و سیم قابل استفاده می باشد.

  • تلفن ثابت مخابراتی فقط توسط شرکت مخابرات ایران ارائه می شود اما خطوط تلفن ابری متعلق به سایر اپراتورهای کشور مانند شاتل، آسیاتک، پیشگامان، صبانت، فن آوا و ... می باشد.

  • پیش شماره خط تلفن ابری تمامی شرکت ها 9 می باشد. خطوط ابری 8 رقمی هستند و 4 رقم ابتدایی برای هر مجموعه ثابت می باشد. به عنوان مثال خط 9100 پیش شماره خطوط شاتل و 9101 پیش شماره خطوط آسیاتک می باشد.

  • امکان اتصال و استفاده از خط تلفن ابری بر بستر نرم افزاری voip می باشد و امکان اتصال خطوط ثابت مخابراتی به دستگاه سانترال می باشد.

  • خطوط ثابت شهری وابسته به مکان می باشد در صورتی که خط تلفن ابری بدون محدودیت جغرافیایی قابل استفاده است.

  • امکان ارتقا ظرفیت تماس خطوط ابری بسیار آسان و راحت می باشد و بدون محدودیت میتوانید هر تعداد که بخواهید کانال و تماس همزمان روی خط اضافه کنید در صورتی که این امکان روی خطوط ثابت مخابراتی به سختی انجام می پذیرد.

  • در تلفن ابری شما هیچ گونه محدودیتی بابت خرید تعداد خط ندارید و میتوانید تعداد بسیاری خط خریداری کنید.

 مرکز تلفن ابری VoIP

دلایل مهم خرید مرکز تلفن ابری آس تل

کاهش هزینه تماس : با استفاده از سرویس مرکز تلفن ابری هزینه های تماس های داخلی (بین افراد مجموعه) و هزینه تماس با مشتریان کاهش می یابد.

مدیریت تماس ها و ارتباط کارکنان : شما به راحتی روی بستر اینترنت میتوانید عملکرد کارکنان خود را بررسی کنید. میزان پاسخگویی، کیفیت پاسخگویی ، میزان در دسترس بودن، امتیاز نظرسنجی و از دست ندادن تماس از مهمترین امکانات برای رشد و بهبود کسب و کارها می باشد.

امکان تماس همزمان : با استفاده از خطوط تلفن ابری براحتی تعداد تماس همزمان بالایی را روی خط خود برقراری کنید و تمامی کارشناسان شما از یک خط تلفن برای ارتباط استفاده کنند و این موضوع در روند برند سازی و تبلیغات شما میتواند موثر و باعث کاهش هزینه تبلیغات شود.

امکان دور کاری در تمامی ساعات شبانه روز :  پس از بروز ویروس کرونا، دور کاری مورد استقبال بیشتری قرار گرفت و شرکت ها  امکان اتصال ویپ را به کمک تلفن ابری به نیروهای دورکار خود میدهند.

به عنوان مثال شما با خرید خط تلفن ثابت تهران میتوانید در سراسر ایران تماس های خط تهران را دریافت کنید.

ارتباط بین دفاتر : بسیاری از مجموعه ها دارای چندین دفتر می باشند و در شهر های مختلف دفتر های مختلفی دارند که برای ارتباط داخلی بین مجموعه ها و انتقال تماس بین مجموعه های شهرهای مختلف میتوانند از تلفن ابری استفاده کنند.

مجموعه آس تل در سال 1397 شروع به فعالیت نموده و با ارائه خدمات فروش خط تلفن ثابت مخابراتی فعالیت خود را اغاز نموده و این مجموعه در شروع نمایندگی شرکت های آسیاتک و پیشگامان را دریافت کرده و خدمات خود را مبنی بر خط تلفن آسیاتل آغاز نموده است.

 مشاورین مجموعه آس تل آماده ارائه مشاوره جهت راه اندازی خدمات تلفن اینترنتی می باشند. برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان مجموعه با شماره 02191301390 تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.