هتل پنج ستاره بین الملل کیش

 خط ساحلی کیش یکی از کم خطرترین سواحل جهان است. این شهر  زیبا دارای سواحل شنی سفید و زیبا برای پیاده روی آرامش بخش است. هتل بین المللی کیش که در سال ۹۶ تاسیس شد،‌ در یکی از بهترین موقعیت های جغراقیایی شهر قرار گرفته و از امکانات مناسبی برخوردار است. این هتل ۱۳ طبقه ای دارای ۳۴۲ اتاق  با جدید ترین امکانات رفاهی است.

هتل بین المللی کیش،‌ با طراحی دکور و پذیرایی ایرانی، همواره نظر میهمانان  ایرانی و خارجی زیادی را به سمت خود جذب می کند. اتاق هایی که دید به دریا دارند، دارای مناظر چشم انداز زیبای دریا هستند.

موقعیت مکانی عالی هتل  باعث شده است که میهمانان به دریا و اسکله نفریحی کیش دسترسی آسانی داشته باشند . همچنین،‌ هتل بین المللی کیش به مراکز خرید برجسته جزیره کیش، از جمله مرکز خرید ونوس و مرکز خرید مریم ، نزدیک می باشد .

این هتل در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا، در نزدیکی اسکله تفریحی قرار گرفته است. هتل بین المللی کیش یک هتل ۵ ستاره است که سنت و مدرنیته بودن را باهم ترکیب کرده و فضای جالبی را به وجود آورده است . فضای این هتل بسیار خودمانی و دوست داشتنی است، به گونه ای که مهمانان احساس راحتی و آسودگی بسیاری را تجربه می کنند.

هتل در مرکز تجاری و اقتصادی کیش واقع شده و دسترسی مناسبی به مراکز خرید و جاذبه های شهر خواهد داشت.

رستوران هتل

رستوران هتل با سرآشپز های ماهر ایرانی و بین المللی ، غذاهای متنوع و لذیذی را برای میهمانان عزیز طبخ و سرو می کنند که از آن ها بسیار لذت خواهید برد. کارکنان هتل همواره در تلاش اند که لحظات خوشی را برای میهمانان فراهم کنند.

اگر مراسم یا کنگره مهمی در جزیره کیش دارید، سالن های هتل بین المللی کیش با طراحی لوکس و دارای امکانات مدرن و حرفه ای انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. ضمناً می توانید از اتاق های هتل برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید و هیچ نگرانی بابت فضای پارکینگ و پذیرایی نداشته باشید. دسترسی به هتل 5 ستاره کیش بسیار آسان است و بعد از تقاطع سنایی و بلوار دریا در جزیره کیش می توانید از این هتل بزرگ دیدن کنید.

امکانات هتل بین المللی کیش شامل صبحانه رایگان، ترانسفر رایگان از فرودگاه، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار، صندوق امانات، لابی اختصاصی، لاندری، سالن بدنسازی بانوان و آقایان، رستوران و … می باشد.

امکانات و ویژگی های هتل :

  • پارکینگ ،‌ رستوران و خدمات خشکشویی
  • کافی شاپ ، اینترنت رایگان ،‌آسانسور
  • فروشگاه و مرکز خرید
  • تاکسی سرویس
  • خدمات تماس بیدار باش ( wakeup call  )
  • دستگاه خود پرداز
  • سیستم اعلام حریق
  • سالن اجتماعات و سالن کنفرانس جهت برگزاری مراسمات خاص فرهنگی هنری
  • مبلمان راحتی ، حمام ، سشوار
  • تلویزیون ، یخچال ، تلفن
  • صندوق امانات ، یخچال ، سیستم تهویه هوا

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش دسترسی مناسبی به مراکز تفریجی جزیره ی کیش دارد، این هتل به مراکز خرید، اسکله تفریحی و مرکز تفریحات آبی بسیار نزدیک است و می توانید از اقامت در آنجا با منظره ای خیره کننده لذت ببرید. در ادامه فاصله هر منطقه گردشگری با هتل را بررسی می کنیم .

۵ دقیقه تا صخره خرچنگ ها

۴ دقیقه تا استادیوم والیبال ساحلی کیش

۵ دقیقه تا پلاژ آقایان

۴ دقیقه تا پلاژ بانوان

۳ دقیقه تا بازارچه حافظ

۳ دقیقه تا کلوپ تفریحی

۳ دقیقه تا محل کرایه دوچرخه ها

۲ دقیقه تا مرکز غواصی جزیره کیش

۳ دقیقه تا اسکله تفریحی

۳ دقیقه تا کشتی آکواریومی

۲ دقیقه تا بولینگ

۲ دقیقه تا پارک ساحلی

۲ دقیقع تا بازهای بهکیش و مریم

۲ دقیقه تا سالن کنسرت شهر

۵ دقیقه تا رستوران VIP شاندیز

۲ دقیقه تا رستوران کوه نور

۴ دقیقه تا رستوران دریایی میرمهنا     

شما می توانید برای رزرو هتل و تور در جزیره زیبای کیش، با همکاران ما در آژانس هواپیمایی آسمان پر ستاره کیش در ارتباط باشید. یا برای خرید آنلاین، وارد رزرواسیون آسمان پر ستاره کیش شوید.                                                                                      

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.