درمورد جراحی زیبایی و درمانی سینه بیشتر بدانید

توجه داشته باشید که جراحی سینه شامل: عمل ‌های ترمیمی و درمان ‌های مربوط به مسائل زیبایی گرفته تا درمان ‌هایی از قبیل: سلول ‌های سرطانی و جراحی ‌های مرتبط با آن را شامل می شود، دکتر جلیلی، فوق تخصص جراحی سینه در تهران؛ قادر به ارائه روش‌ های جراحی پیشرفته با نهایت دقت به شما هموطنان عزیز و گرامی می باشد.

عمل جراحی زیبایی سینه؛ در سال ‌های اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است. جراحی سینه اغلب توسط بانوانی استفاده می شود؛ که می خواهند به فرم بدنی ایده آل خود، دست یابند و رسیدن به این هدف، علاوه بر جذابیت بسیار بالا، یک عامل مهم و تاثیر گذار در تقویت اعتماد به نفس شخص، به شمار می رود.

 با این حال رسیدن به این خواسته، تنها به کمک دستان توان مند، فوق تخصص جراحی سینه تهران یعنی دکتر جلیلی، امکان پذیر می باشد. بسیاری از افراد با شوق و علاقه بسیار زیاد و البته یا به نوعی متاسفانه بدون، آگاهی داشتن از سوابق جراح و دستاورد های آن ها، خود را به تیغ جراحی سپرده و در نتیجه؛ نتها به این هدف نخواهند رسید، بلکه دچار آسیب های جسم و روحی بسیار متعددی نیز می شوند.

اما دکتر رقیه جلیلی که فوق تخصص جراحی سینه تهران، می باشد. در این حوزه ی زیبایی، بسیار شناخته شده بوده و از بهترین جراحان سینه در کشور می باشد. ایشان با داشتن سال های تجربه و انجام تعداد بسیار بالایی از انواع عمل های جراحی زیبایی از جمله: جراحی سینه، به راحتی؛ می تواند شما را به هدف ایده آل خود یعنی؛ داشتن سینه های جذاب و خوش فرم، برساند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فوق تخصص جراحی سینه در تهران (دکتر جلیلی) کلیک کنید

دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران

همیشه داشتن سینه هایی کوچک و یا بسیار بزرگ، جزء کابوس های اصلی اکثر بانوان می باشد. برای این دسته از افراد، جراحی سینه، یک راه عالی برای پایان دادن به این ترس و اضطراب همیشگی، خواهد بود.

انجام عمل زیبایی سینه توسط دکتر جلیلی، فوق تخصص جراحی سینه تهران، علاوه بر ایجاد جذابیت بسیار زیاد ظاهری، می تواند به طرز شگفت انگیزی، اعتماد به نفس شما را بالا ببرد. در نتیجه دیگر به راحتی می توانید بدون هیچ استرس و اضطرابی به جمع دوستان تان بپیوندید و از بودن در کنار آن ها، لذت ببرید.

یک نکته بسیار مهم که شما دوستان عزیز راجب به عمل زیبایی سینه باید در نظر داشته باشید این است که، جراحی سینه بسیار کم خطر و با حداقل ریسک های موجود در جراحی های مرسوم می باشد که البته این کم خطر بودن منوط در بهره گرفتن از جراحی حاذق و توانا مثل؛ دکتر جلیلی، می باشد.

برای آشنایی شما دوستان عزیز، ما در ادامه به پر طرفدار ترین جراحی های زیبایی سینه خواهیم پرداخت. به طور کلی پر طرفدار ترین، جراحی های سینه عبارت است از:

  • پروتز سینه

این عمل بسیار پر طرفدار بوده و بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که از حجم سینه های خود ناراضی بوده و به دنبال افزایش سایز و بهتر شدن فرم آن ها، می باشند. جالب است به دانید که پروتز سینه را می توان به همرا لیفت سینه انجام داد.

  • لیفت سینه

لیفت سینه بیشتر برای افرادی مناسب است که سینه های آن ها، حالت آویزان به خود گرفته است. این جراحی با کشیدن پوست ناحیه مورد نظر، باعث جذابیت بسیار زیاد سینه های شما، خواهد شد.

  • اصلاح فرم یا بازسازی سینه ها

این عمل نیز بیشتر مناسب افرادی است که بر اثر بیماری هایی همچون: سرطان سینه، شخص بافت سینه های خود را از دست داده و به دنبال ترمیم آن، می باشد.

اطلاعات بیشتر : مزایا و عوارض پروتز سینه را بیشتر بشناسید

مزایا و عوارض پروتز سینه

توضیحات مختصر در مورد جراحی سینه درمانی سرطان

سرطان سینه یکی از شایع ترین انواع سرطان در زنان است. تشخیص زود هنگام و درمان برای بهبود موفقیت، ضروری است. به همین دلیل یافتن یک پزشک با تجربه و متخصص در زمینه درمان سرطان سینه مهم است. در این راستا، پیشنهاد ما به شما خانم دکتر رقیه جلیلی می باشد. ایشان جز یکی از بهترین جراحان سرطان سینه در جهان است که در تشخیص، درمان و مدیریت این بیماری متخصص هستند.

جراحی باز سازی سینه

بازسازی سینه ها با توجه به تاثیر شگرف این عمل بر بنیان خانواده و سلامت روانی فرد را می توان آن را یک عمل ضروری و درمانی دانست، اکثرا این عمل برای افرادی مناسب است که بافت سینه خود را به دلایلی از دست داده اند. به طور مثال: بیماران مبتلا به سرطان پستان معمولا مجبور به برداشتن تمام یا بخشی از بافت سینه خود خواهند شد. پس از اتمام دوران بیماری، جای خالی بافت سینه می تواند بسیار ناراحت کننده و آزار دهنده باشد. در چنین شرایطی افراد می توانند برای بازگرداندن زیبایی اندام و همچنین، به دست آوردن اعتماد به نفس خود، از جراحی زیبایی سینه با هدف بازسازی سینه استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید : همه چیز در رابطه با پرتودرمانی سرطان سینه

در جراحی بازسازی سینه ها که توسط خاانم دکتر رقیه جلیلی انجام می شود، ایشان تمامی قسمت های سینه شامل حجم، نوک پستان و آرئول را بازسازی خواهند کرد. علاوه بر این، سینه ها باید از نظر حجم، کانتور، ظاهر و پوست کاملا ترمیم شوند. لازم به ذکر است که در جراحی های که شامل لومپکتومی و ماستکتومی می شود، ممکن است اعصاب حسی و غدد و مجاری شیری برداشته شده باشند. در این صورت نباید انتظار داشت که پس از جراحی زیبایی سینه و بازسازی سینه ها، اعصاب و غدد از دست رفته جایگزین شوند. سینه باز سازی شده تنها ظاهری طبیعی دارد و دارای عملکرد و فانکشن نیست.

پس اگر برای باز سازی سینه خود که در اثر بیماری سرطان از بین رفته به دنبال جراحی زبر دست و ماهر می گردید که تجربه بسیار بالایی در انجام عمل های جراحی سینه داشته باشد، خانم دکتر رقیه جلیلی بی شک گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود. ایشان با داشتن سال ها تجربه در زمینه عمل های جراحی زیبایی سینه و همچنین جراحی های مربوط به سرطان سینه، جز بهترین جراحان کشور در این زمینه می باشد. پس به کلنیک خانم دکتر رقیه جلیلی مراجعه کرده و با خیالی آسوده و آرامش خاطر، تمام کار های مربوط به جراحی سینه را به ایشان به سپارید.

بهترین جراح سرطان سینه در تهران

در سال های اخیر تعداد موارد سرطان سینه در کشور رو به افزایش بوده است. به این ترتیب، در صورت نیاز به درمان، انتخاب بهترین جراح سرطان سینه بیش از هر زمان دیگری مهم است. اگر برای درمان به دنبال یافتن بهترین جراح سرطان سینه در تهران هستید، خانم دکتر رقیه جلیلی با توجه به این که تا کنون توانسته تعداد بسیاری زیادی از بیماران را با استفاده از جدید ترین روش های جراحی در زمینه سرطان، درمان نماید، یک گزینه بسیار مناسب می باشد. چرا که این دکتر زبر دست با داشتن اخلاقی بسیار حرفه ای، باعث آرامش خاطر بیماران شده و آن ها را تا بهبودی کامل همراهی می نماید.

شما به راحتی با گرفتن مشاوه از دکتر فوق تخصص جراحی سینه در شهر تهران، می توانید بهترین نوع عمل برای خود را انتخاب کرده و از فواید آن برای مدت های طولانی، استفاده نمایید.

دکتر جلیلی؛ قادر به ارائه روش‌ های جراحی پیشرفته با نهایت دقت به شما هموطنان عزیز و گرامی می باشد. برای اطلاعات بیشتر به سایت drjaliliroghieh   مراجعه و یا با شماره های   02188032254، 09397377913 تماس حاصل فرمایید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.