نحوه خرید فیش حج عمره 1402

آنگاه که منادی از مکانی نزدیک ندا سر می دهد "ای بنده مخلص خدا تو برای زیارت مقدس ترین نقطه دنیا برگزیده شده ای"، گوش فرا دار و تجربه این حس ناب را برای همه عشاق درگاهش طلب کن! برخیز و مهیا شو که راهی زیباترین سرزمین دنیایی. آنجا که حضرت عشق انتظار طوافت را می کشد و خدایی را در حقت تمام می کند، بندگی را در حقش تمام کن!

خرید فیش حج عمره 1402 یکی از مهم ترین اقداماتی است که انجام آن پیش از مشرف شدن به سرزمین وحی الزامی می باشد. اگرچه تلخ، اما حقیقت این است که دست سودجویان از بازار خرید و فروش این فیش کوتاه نمانده و احتمال این که ناخواسته در دام آنان بیفتید، بسیار است. برای رهایی از دامی که کلاهبرداران گسترده اند، آشنایی با نحوه خرید و فروش قانونی فیش حج عمره از اوجب واجبات است. اگر دوست دارید خرید و فروشی قانونی و بی دردسر را تجربه کنید، این مطلب را از دست ندهید!

خرید فیش حج عمره 1402؛ خریدی قانونی را با نوراسیر تجربه کنید!

از کجا مشاوره رایگان برای خرید و فروش فیش حج بگیرم؟

شما میتوانید به سایت سازمان حج و زیارت و دفاتر وابسته به سازمان حج و زیارت اطلاعات لازم درباره روش خرید و فروش فیش حج ۱۴۰۲ به دست آورید یا با جستجوی " سامانه جامع فیش حج نوراسیر "در اینترنت و مراجعه به سامانه، تلفنی سوالات خود را پرسیده و مشاوره رایگان با کارشناسان در تمامی استان ها در خصوص خرید و فروش فیش حج داشته باشد یا با شماره 09199990087 تماس بگیرید و قیمت فیش حج تمتع آزاد یا قیمت فیش حج عمره را استعلام بگیرید.

مراحل خرید و فروش فیش حج عمره 1402؛ قانونی و با خیال آسوده خرید و فروش کنید!

نخست باید بدانید که خرید قانونی فیش حج تنها در دفاتر زیارتی مورد تایید سازمان حج و زیارت و طی مراحلی مشخص قابل انجام است. در اولین گام خریدار و فروشنده فیش مذکور با در دست داشتن مدارک شناسایی خود، در دفتر زیارتی حضور یافته و تمایل خود را نسبت به خرید و فروش فیش حج عمره اعلام می دارند. فروشنده اصل فیش را در اختیار دفتردار قرار داده و درخواست مجوز انتقال فیش پس از ثبت رسمی اطلاعات صادر می گردد.

پس از صدور این درخواست، خریدار و فروشنده راهی دفاتر تحت نظارت سازمان حج و زیارت شده و مدارک و برگه درخواست مجوز را در اختیار آنان قرار می دهند. در صورت تایید مدارک و درخواست از سوی سازمان حج و زیارت، معرفی نامه ای در اختیار خریدار و فروشنده قرار می گیرد. طرفین معامله با در دست داشتن این معرفی نامه به دفاتر اسناد رسمی مراجعه نموده و صلح نامه معامله فیش را امضا می کنند. پس از امضای این صلح نامه، دفاتر اسناد رسمی اقدام به ثبت معامله کرده و فیش را به نام خریدار جدید صادر می نمایند.

 فراموش نکنید که شما تنها مجاز به خرید و فروش فیش حج عمره در استان خود هستید، نه استان های دیگر!

خرید فیش حج عمره

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید فیش حج عمره به سامانه جامع فیش حج نوراسیر مراجعه کنید!

یک سوال مهم؛ آیا خرید فیش به صورت وکالتی قانونی است؟!

جالب و در عین حال لازم است بدانید که سازمان حج و زیارت مجوز انتقال فیش حج وکالتی را صادر نمی کند. از همین رو توصیه می شود که از خرید وکالتی این فیش ها جدا خودداری نمایید.

قیمت فیش حج عمره 1402

اطلاع از قیمت فیش حج عمره 1402 پیش از خرید و فروش آن ضروری است. البته باید توجه داشته باشید که این مبلغ به صورت توافقی بین خریدار و فروشنده فیش تعیین می گردد. از آن جا که ظرفیت اعزام حجاج محدود است، تعداد متقاضیان روز به روز بیشتر شده و به تبع قیمت فیش حج نیز رو به افزایش است.   

خرید چند فیش حج عمره به نام یک نفر؛ شدنی است یا محال؟!

خرید چند فیش حج عمره به نام یک نفر شدنی نیست. چرا که برای هر کد ملی تنها انتقال قطعی یک امتیاز میسر می باشد، نه بیشتر.

حال ممکن است بپرسید به صورت وکالتی چطور؟!

بله؛ به صورت وکالتی خرید چند فیش برای شما امکان پذیر است. اما در صورتی که فرد وکالت دهنده فوت کند، وکالت باطل می شود.  

فیش حج عمره

نوراسیر؛ مشاور شما در خرید فیش حج عمره 1402

مشاوره می خواهید؟

 کجا بهتر از نوراسیر، اگر قصد خرید فیش حج عمره 1402 و قیمت حج عمره در بازار آزاد دارید و هزار و یک سوال مختلف ذهنتان را درگیر کرده ، پیشنهاد ما به شما مشاوره با کارشناسان نوراسیر است. ما در نوراسیر راه شما را روشن می کنیم به نور!

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.