فروش واحدهای ساختمان اداری وی در شیراز، جایی برای شروع آینده

 استفاده از مفاهیم معماری و هنر در این پروژه، ساختمان وی را نسبت به دیگر ساختمان ها متمایز کرده است. موقعیت استثنایی، تیپ بندی های مختلف واحدها، وجود آرت گالری، بیزینس لانژ، گالری هنرهای مفهومی ، ویدئو آرت و کافی شاپ در لابی، گارانتی ده ساله، نگهبانی تمام وقت وهمسایگان منتخب ،برخی از ویژگی های ساختمان اداری وی بحساب می آیند.

گروه ساختمانی فیبون به عنوان لاین معمارانه، مدرن و لاکچری گروه سرمایه گذاری و ساختمانی آفتاب (با بیش از ۱۱ سال سابقه درخشان، ۲۵۰ هزارمتر مربع ساخت، ۵۴ پروژه اتمام شده و ۱۰ پروژه در حال انجام)، شروع به فروش واحدهای ساخته شده ساختمان وی کرده است.

جهت مشاوره خرید واحدهای برج وی، بازدید از ساختمان و کسب اطلاعات بیشتر مشخصات خود را در سایت فیبون ثبت فرمایید. www.fibon.group

طراحی کالبد فیزیکی ساختمان اداری وی

این پروژه در هماهنگی با خطوط بدنه و محور شهری شکل گرفته ناشی از شریان های سواره موجود ، مخاطب را در  حرکت مرحله ای به سمت ورودی اصلی مجموعه سوق می دهد. و در این فرایند برآیند کلیه نیروهای موجود نسبت به مرکز و ورودی جریان می یابد که امکان تعریف پروژه به عنوان یک شاخص شهری را امکان می دهد. و از این رو سطح بالایی از توجه و جریان شهری را که عامل اصلی در رونق یک مجموعه اداری است به مجموعه می بخشد.

ورودی شاخص به ساختمان

ورودی خاص مجموعه به همراه آسانسور شیشه ای پانوراما، قرارگیری سطوح شفاف و حرکتی شامل لابی ها، و آسانسورها در مجاورت جداره مرکزی اصلی باعث ایجاد نهایت پویایی در ارتباط درون و بیرون مجموعه می باشد. مجموعه دارای دو ورودی مجزا در محور اصلی بلوار مطهری شمالی و کوچه 17 ستارخان می باشد و مشاعات واقع در لابی اصلی امکان استفاده  از امکانات جمعی و رسانه ای و کنفرانس ها را برای استفاده کنندگان مهیا می نماید.

 ورودی مجموعه یک فضای شهری خاص حاصل از شکاف و عقب رفتگی توده به همراه آبنما، نورپردازی و فضای سبز، امکان تبدیل شدن به یک فضای شهری را  ایجاد می نماید.

ساختمان

امکانات مشاعی ساختمان

لابی مجموعه همراه با گستردگی و سطح قابل توجه  همراه با نشیمن های متنوع و دیدهای جذاب و دارا بودن فضاهایی چون کافی شاپ ، آرت گالری و بزنس لانژ ، امکان حرکت شهری به داخل مجموعه را مهیا می نماید. همچنین لابی این پروژه می تواند محلی برای ایونت‌های کسب و کاری باشد.استفاده  از مرغوب ترین مصالح و نورپردازی ها  و نشانگر های دیجیتال دسترسی جذاب و مطلوب را برای واحدهای طبقات ایجاد نموده است.

مجموعه دارای سه طبقه مجزا پارکینگ اختصاصی می باشد که بر حسب نیاز خریداران قابلیت خرید پارکینگ اضافه  نیز وجود دارد. در هر طبقه هفت واحد اداری با امکانات مناسب و دسترسی آسان پیش بینی شده است و با توجه به انعطاف پذیری فضاهای داخلی امکان تجمیع و تغییر در فضاهای داخلی منطبق بر استانداردهای روز بین المللی را داراست.

استفاده از سازه ای کارآمد و بروز، سیستم تاسیساتی مدرن شامل چیلر و فن کویل نورپردازی غیر مستقیم در تمامی فضاهای عمومی امکانات مجموعه را در حد ممتاز در معماری معاصر ارائه می نماید.

چشم انداز بی نظیر ساختمان

چشم انداز بی نظیر ساختمان

دیدهای بینظیر واحدها نسبت به غنی ترین بافت های شهری مجموعه ای به روز با امکانات نوین در بستری از بدیع ترین دادهای شهری چون باغ عفیف آباد  و باغ های قصردشت  شیراز را فراهم آورده است. پیش بینی فضاهای مشاعی و جمعی سبز در تراس و حیاط مجموعه امکان ایجاد یک فضای جمعی مناسب برای ساکنین را فراهم نموده است.

تراس های گسترده و طراحی شده در جداره ی بیرونی امکان بهره گیری کاربران مجموعه از فضاهای سبز و هوای مناسب را در جداره های بیرونی ایجاد نموده است.

جهت مشاوره خرید واحدهای برج وی، بازدید از ساختمان و کسب اطلاعات بیشتر مشخصات خود را در سایت فیبون ثبت فرمایید. www.fibon.group

  • صفحه اینستاگرام گروه ساختمانی فیبون: @fibon.group

  • صفحه اینستاگرام گروه سرمایه گذاری و ساختمانی آفتاب: @theaftab.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.