معرفی باربیکیو دیواری مناسب آپارتمان

 اما این به این معنا نیست که با کوچکتر شدن منازل، نیازهای مردم نیز تقلیل می یابد؛ بلکه همه نیازها بر سر جای خود باقی است و این وظیفه ساختمان سازهای امروزی است که بتوانند با بکارگیری تکنیک ها و به خرج دادن خلاقیت در اجرا، تمامی عناصر و المان های مورد نیاز یک آپارتمان را در آن بگنجانند. یکی از این المان ها که می توان گفت برای هر منزل مسکونی ضروری است، باربیکیو می باشد.

شاید این مشکل شما نیز باشد که در انتخاب باربیکیوی مناسب برای فضای آپارتمان، دچار تردید هستید. امروزه باربیکیوهای دیواری مناسب ترین گزینه برای نصب در تراس آپارتمان ها هستند. برای اینکه بیشتر با ویژگی ها و امکانات این مدل باربیکیو آشنا شوید، در ادامه این نوشتار همراه ما باشید.

بهترین باربیکیو برای آپارتمان

باربیکیو برقی و گازی هر دو مزایا و معایب خاص خود را دارند. انتخاب نوع باربیکیو می ‌تواند بر طعم غذای کباب شده تأثیر بگذارد، بدون اینکه هزینه‌ های عملیاتی، نگهداری و محدودیت های آن در نصب، در نظر گرفته شود.

۱.باربیکیو گازی

منبع سوخت این نوع از باربیکیو، گاز طبیعی یا پروپان است. فضای مورد نیاز برای نصب آن، حتما باید در پشت بام و جایی دور از محل سکونت شما و دیگر همسایگان باشد. بنابراین استفاده از این باربیکیو تنها برای فضاهای باز میسر است. اکثر باربیکیوهای گازی به فضای زیادی نیاز دارند و نمی توان آنها را خیلی نزدیک به موادی که ممکن است آتش بگیرد قرار داد. گریل های گازی در اندازه های مختلف از گریل های کوچک و تک استیک تا بزرگ موجود هستند. کباب پزهای رستورانی در ابعاد صنعتی می توانند صد نفر یا بیشتر را تغذیه کنند.

باربیکیو دیواری برقی

2.باربیکیو دیواری برقی

کباب پزهای فلوور الکتریک قادر به ارائه اصالت طعمی که گریل های گازی یا زغالی ارائه می دهند، نیستند. گریل های گازی طعم بهتری به غذا نسبت به گریل های برقی می دهند، البته طعم اراده شده توسط کباب پزهای گازی به خوبی کباب پخته شده با زغال چوب هم نیست.

منایع گرمایش در باربیکیو دیواری

باربیکیوی دیواری برقی گرمای تابشی شدیدی تولید می کند و سپس سیم پیچ های حرارتی خود را به طور متناوب در یک تایمر یا در صورت کاهش دما خاموش می کند و دوباره انرژی می دهد. کنترل میزان طبخ غذا ممکن است امکان پذیر نباشد، در حالی که در یک گریل گازی می توانید حرارت را در دمای مداوم کنترل کنید. از سوی دیگر نگهداری باربیکیوهای گازی در دماهای پایین (~225-250F) به خصوص برای دوره های طولانی دشوار است.

در صورتی که مایل به نصب باربیکیو در تراس خود هستید، باید حتما از نوع برقی آن استفاده کنید؛ زیرا نوع گازی می تواند در شرایطی همچون وزش شدید باد، حادثه آفرین باشد.

تعمیر و نگهداری باربیکیو دیواری برقی و گازی

المنت های موجود در باربیکیوهای برقی را نمی توان با آب شستشو داد و باید هنگام تمیز کردن برق آن را از برق جدا نمود؛ این در حالی است که تمامی قطعات باربیکیوی گازی دیواری قابل جدا شدن و قابل تمیز کردن هستند. تمام قسمت های قابل شستشو نظیر صفحه گریل، صفحات گرمایش قابل جابجایی، رنده ها و هر سینی را می توان به طور کامل با آب داغ شستشو داد.

منبع سوخت باربیکیو دیواری

باربیکیوهای برقی انرژی گرمایی موردنیاز خود را از برق تامین می کنند؛ در حالی که کوره های گازی از منابع گاز طبیعی یا پروپان استفاده می کنند. باربیکیوهای برقی، چه در فضای داخلی و چه در فضای باز، می توانند مستقیماً به پریز برق وصل شوند. کوره های گاز سوخت را یا از خط گاز طبیعی یا از مخزن پروپان دریافت می کنند.

اندازه باربیکیو دیواری

باربیکیوهای برقی و گازی هر دو در اندازه های مختلفی موجود هستند و شما می توانید بر حسب نیاز و فضایی که در اختیار دارید، یک نمونه از آن ها را انتخاب نمایید. معمولا باربیکیوهای دیواری برای طبخ غذای 12 الی 15 نفر مهمان مناسب هستند.

ویژگی های باربیکیو مناسب آپارتمان

باربیکیوهای دیواری طراحی کاملا بازی دارند و متناسب برای آپارتمان ها هستند. مهم ترین تغییراتی که در طراحی باربیکیوی دیواری شاهد آن هستیم، استفاده از صفحات چدنی برای گریل و کاسه ای ساخته شده از فولاد با استحکام بالا است که به ما اجازه می دهد بدون هیچ مشکلی از چوب در باربیکیو استفاده کنیم.

باربیکیو

ویژگی های کلیدی

  • گریل شیاردار استیل ضد زنگ

  • عالی برای جاسازی در دیوار

  • موقعیت گریل قابل تنظیم

  • سینی قطره چکان چربی

  • سینی ذغال چدنی

  • کشوی زیرسیگاری قابل جابجایی

  • سطح پخت: 54 × 41 سانتی متر

  • ارتفاع کل: 35 سانتی متر

  • ارتفاع پایه: 11 سانتی متر

  • عرض: 57 سانتی متر

  • عمق: 41 سانتی متر

  • اندازه گریل: 54 در 41 سانتی متر

  • سوخت توصیه شده: چوب، زغال سنگ و بریکت

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.