فرار از داغی تهران و پناه به خنکای شمال

اخبار هواشناسی هر روز رکوردی تازه از حرارت شهرها را اعلام می‌کند و اهالی شهرها زیر تابش داغ آفتاب، روی آسفالت داغ راه می‌روند و نفس کم می‌آورند. اما در حالی که اهالی پایتخت،  شهرهای مرکزی و جنوبی ایران رکورد درجه حرات نفس گیر را با پیشانی‌های تبدار عرق کرده ثبت می‌کنند، در مناطق شمالی ایران، آسمان بارانی و نسیم خنک کوهستان مثل یک معجزه لطیف قواعد تابستان داغ را بر هم می‌ریزد.

به لطف وسعت کم نظیر کشورمان و تنوع طبیعت رنگارنگ ایران، در هر گوشه از کشور متناسب با شرایط جغرافیایی وضعیت آب و هوایی متفاوتی در جریان است و همین وضعیت فرصت استثنایی سفر در محدوده مرزهای داخلی با امکان لمس شرایط متفاوت را برای ایرانیان فراهم کرده است.

تنوع و گستردگی جغرافیایی یکی از جذاب‌ترین داشته‌های ما ایرانیان است که می‌توانیم در محدوده جغرافیایی خودمان از طبیعت داغ و تبدار جنوب کشور تا خنکای مه گرفته ارتفاعات و ییلاقات گیلان و مازندران را در دسترس داشته باشیم.

وجود امکانات نوین سفر که به لطف فناوری‌های نوین و اینترنت فراهم شده مثل کنترل آنلاین آب و هوا و راه‌ها، خرید آنلاین بلیت و رزرو آنلاین اقامتگاه در سراسر کشور از طریق سامانه‌های رزرو آنلاین این فرصت استثنایی را فراهم کرده که با یک برنامه ریزی ساده تجربه‌ای خاص را از سفر و گردشگری در داخل مرزهای کشور تجربه کنیم.

این شرایط متناسب با تغییر فصل‌ها ادامه می‌یابد. چنان که در فصل سرما که برف و یخ بندان در مناطق شمالی کشور فرصت سفر را سوزانده آفتاب گرم و هوای دلچسب شهرهای جنوب فرصت سفر و گردشگری را به سمت جنوب کشور متمایل می‌کند.

اجاره ویلا شمال

اجاره ویلا شمال

با این اوصاف در شرایطی که اهالی تهران آفتاب داغ تابستان، شانه هایشان را می‌سوزاند، می‌توانند با کنترل دمای نقاط شمالی کشور و کشف هوای خنک بارانی در این مناطق، بار سفر ببندند و با اجاره ویلا شمال از سامانه‌های رزرو اینترنتی مثل جاجیگا، سفر و اقامتی خنک، امن و راحت را به فاصله چند ساعت رانندگی تا مقصد، تجربه کنند.

جاجیگا یک سایت رزرو آنلاین ویلا و کلبه است که به سادگی و فقط با چند کلیک تمامی مراحل رزرو اقامتگاه در سفر را برای کاربران فراهم می‌کند.

جاجیگا

کاربران جاجیگا می‌توانند با جست‌وجو در این سایت انواع اقامتگاه مثل کلبه چوبی جنگلی، ویلای لوکس، ویلای ساحلی، ویلای استخردار، آپارتمان و سوئیت ارزان قیمت را با عکس و مشخصات کامل در سراسر کشور مشاهده، انتخاب و رزرو کنند. تمامی روند انتخاب و رزرو در جاجیگا به صورت آنلاین انجام می‌شود و بخش پشتیبانی سایت به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مهمانان و میزبانان هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.