بهترین مارک و برند دریل شارژی در بازار کدام است؟

راهنمای خرید بهترین مارک دریل شارژی

دریل ها یا برقی اند یا شارژی. اگرهنگام کار دغدغه پیدا کردن پریز برق ندارید دریل برقی بخرید اما اگر در فضای بیرون و... کار می کنید به سراغ خرید دریل شارژی بروید تا با شارژ باتری آنها به راحتی در هر محیطی قابل استفاده باشند. در ادامه با ما همراه شوید تا به شما بگوییم که برای خرید بهترین دریل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

دقت در توان

از خودت بپرسید برای چه کاری نیاز به دریل دارید؟!!! در کارگاه یا در خانه؟!!! متناسب با آن تعیین کنید دستگاهتان باید چه توانی داشته باشد تا بتواند نیاز شما را به خوبی برطرف نماید.

وزن دستگاه بسیار مهم است

وزن یک عامل مهم در انتخاب دریل است. همچنین، ارتباط میان وزن و قدرت دریل نیز مهم است. اگر از دریل در کارهای خانگی استفاده می کنید باید دریلی بخرید که وزن آن متناسب با کارتان باشد وزن دریل برای کارهای خانگی معمولاً سبک‌تر  است. دریل با وزن بین ۱ تا ۲ کیلوگرم معمولاً مناسب خواهد بود. وزن مناسب دریل به شما امکان حمل و استفاده آسان را فراهم می‌کند و همچنین برای کارهای دقیق و با ظرافت بالا نیز مناسب است.

باتری یا سیم

اگر دریل شارژی خریده اید باید به جنس باتری دقت کنید که عمدتا باتری ها از جنس لیتیوم یون مناسب هستند. اگر دریل برقی انتخاب کردید به نوع سیم دقت کنید که دارای استاندارد باشد تا در برابر صدمات خارجی از جمله کشیدگی و پارگی مقام باشد.

بدنه و دسته

بدنه علاوه بر ارگونومیک بودن باید دارای مقاومت بالایی باشد در صورت رها شدن از دستتان به هنگام کار ترس خراب شدن دستگاه را نداشته باشید. دسته هم که باید ضد لرزش و ضد تعریق  باشد تا در طولانی مدت اذیت نشوید و تسلط شما در هنگام کار کم نشود.

سه نظام آچاری یا اتومات؟!!!

سه نظام آچاری یا اتومات؟!!!

سه نظام آچاری نوعی است که شما به سختی می توانید آن ها را بازو بسته کنید و به نیروی دست برای بازو بسته کردن سه نظام نیاز است. اما در نوع اتومات خیلی سریع می توانید سه نظام را مصابق با نوع کار و مته خود تعویض کنید.

مشخصات موتور بهترین دریل شارژی بازار

موتور همان جز اصلی دریل ها است که باید ساختار محکم و بدون لرزش تحمل حرارتی بالا و بهینه باشد تا دستگاه بالاترین راندمان را داشته باشد.

سایر قابلیت ها

برای خرید یک دریل علاوه بر توجه به موارد بالا می توانید به سایر قابلیت های دریل از جمله حالت های دستگاه چرخش تنها و چرخش و ضربه با هم و پیچ گوشتی، کلید تغییر جهت چرخش ، قفل های استفاده شده بر روی دستگاه دقت کنید.

انتخاب مته مناسب برای دریل ها

مته‌ های فولادی (HSS): برای کارهای چوب، پلاستیک، و فلزهای نرم مناسب هستند.

مته ‌های کربید تنگستن (Carbide): برای مواد سخت‌تر مانند فولاد، آهن‌آلات، سنگ، بتن مناسب هستند.

مته ‌های الماسه (Diamond): برای سوراخ‌کاری در سطوح سنگ، بتن، و مواد بسیار سخت مناسب هستند.

مته‌ های چرخشی (Twist): برای کارهای عمومی مانند سوراخ‌کاری در چوب، فلز، پلاستیک و ... مناسب هستند

بهترین برند و مارک دریل شارژی بازار

بهترین برند و مارک دریل شارژی بازار

حالا که تا  اینجای متن را مطالعه کردید، زمان آن رسیده است که اسم یکی از بهترین برند هارو برای خرید دریل شارژی را به شما بگوییم. در ادامه سعی می کنیم بهترین برند دریل شارژی بازار را با سوپر برندهای جهانی مقایسه کنیم.

دریل های آروا مطابق با استاندارد های جهانی ساخته می شوند و با برندهای هم چون بوش، ماکیتا و ... قابل مقایسه هستند.

مشخصات دریل شارژی آروا

هنگام ساخت دریل های آروا از فیکسچر استفاده می شود تا تمام قطعات به درستی در جای خود قرار گیرند و محکم شود.

چند واحد از جمله کنترل کیفیت و تضمین کیفیت همواره در طول مراحل تولید به روی مواد اولیه و نحوه ساخت نظارت می کنند.

سیم پیچی موتور دستگاه صد در صد مس است تا تحمل حرارتی و طول عمر بالایی داشته باشد.

بر روی سیم پیچ ها نخ بندی وجود دارد تا فرم موتور در دور بالا حفظ شود.

کلیدها همگی ضد گردو غبار هستند تا در هنگام کار گردو غبار وارد دستگاه نشود.

 با تعبیه دریچه های مناسب سیستم گردش هوایی درون دستگاه ایجاد می شود که موجب خنک شدن اجزا می شود.

کلید تغییر حالت

دریل های آروا تنوع بسیاری دارند و می توان آن ها در حالت های مختلفی از جمله  چرخش، ضربه و چرخش باهم و پیچ گوشتی قرار تهیه کرد 

تنوع در قدرت و وزن

از آنجایی که قدرت و وزن دستگاه با یکدیگر در ارتباط هستند، آروا تنوع وسیعی از دریل ها را در قدرت و وزن های متفاوت که مناسب انواع کارهای خانگی تا صنعتی هستند در بازار عرضه می کند

بدنه مقاوم

بدنه دریل ها ی آروا ضد ضربه هستند و سیم های آروا تحت استاندارد vde هستند تا مقاومت بالایی داشته باشند. علاوه بر این اگر قصد خرید دریل شارژی را دارید باتری آن ها از جنس لیتیوم یون است که مدت زمانی شارژ نگه می دارد و به سرعت شارژ می شوند.

خرید و قیمت بهترین دریل شارژی

علاوه بر همه مواردی که در بالا گفته شد باید توان و نوع دریل شارژی خود را انتخاب کنید تا متناسب با آن دریلی با قیمت مناسب تهیه کنید. عمدتا قیمت دریل ها می تواند بازه بین دو به بالا را داشته باشند. برای استعلام قیمت دریل های آروا می توانید با شرکت آروا تماس بگیرید یا به مراکز فروش محصولات آروا در سراسر ایران مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.