قیمت تور کوبا به‌همراه بهترین مقاصد توریستی کوبا

موسیقی زنده جاز در تمام کوچه‌های کوبا به‌گوش می‌رسد و خیابان‌های سنگ‌فرش شده قدیمی جلوه بی‌نظیری به شهرهای کوبا بخشیده‌اند. قطعا سفر به کوبا از آن دست سفرهایی خواهد بود که شاید دیگر هیچ زمانی تجربه نکنید. در این مقاله قصد داریم در رابطه با قیمت تور کوبا صحبت کنیم و اشاره‌ای به برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی کوبا خواهیم داشت. برای آشنایی بیشتر با کشور قدیمی و سنتی کوبا مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

خدمات هتل و مقاصد گردشگری؛ از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت تور کوبا

کوبا کشوری سنتی است و در حال حاضر همچنان خودروهای دهه ۹۰ در خیابان‌ها هاوانا پایتخت کوبا در رفت‌و‌آمدند. در کوبا خبری از ساختمان‌های مرتفع و بسیار بلند نیست و آرامش و شادی را در همه معابر کوبا مشاهده خواهید کرد. قیمت تور کوبا به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین عامل اثربخش در قیمت‌های تور کوبا نوع هتل و خدمات مربوط به هتل است. در هتل‌های ۵ ستاره خدمات بسیار ویژه‌تری نسبت به هتل‌های ۴ یا ۳ ستاره به مسافران عرضه می‌شود. همچنین زمان سفر و مقاصد گردشگری مختلف نیز در قیمت تور کوبا موثر است.

معمولا تورهای کوبا در مدت زمان ۱۰ روز انجام می‌شود. تورهای گردشگری که در مدت زمان کمتری اجرا می‌شود، هزینه کمتری دریافت می‌کنند و طبعیتا اگر زمان بیشتری در سفر باشید؛ مبلغ بیشتری را نیز پرداخت خواهید کرد. برخی از آژانس‌های هواپیمایی، مقاصد گردشگری کمتری را در برنامه قرار می‌دهند و انجام چنین کاری قیمت تور را کمتر خواهد کرد.

همچنین برخی نیز هزینه‌های ورودی به مکان‌های مختلف را برعهده مسافران و گردشگران قرار می‌دهند که باز هم در چنین شرایطی هزینه‌های تور کاهش پیدا می‌کند. درحالت‌کلی مبلغ تور کوبا خیلی پایین نیست، اما ارزش دیدن دارد و برای سفر به کوبا باید برنامه‌ریزی مالی و زمانی خوبی داشته باشید.

جاهای دیدنی کوبا؛ از موسیقی سالسا تا شهر هاوانا

فرهنگ کوبا با موسیقی جاز و سالسا ترکیب شده است و در همه محله‌های قدیمی کوبا افرادی را مشاهده خواهید کرد که در حال اجرای موسیقی خیابانی هستند. موسیقی در کوبا یک هنر ذاتی‌است و مطمئن باشید در سفر به کوبا شگفت‌زده خواهید شد.

در خیابان‌های قدیمی کوبا زمان متوقف شده است و معماری قدیمی سال‌های پیش را مشاهده خواهید کرد. در ادامه مقاله برخی از مهم‌ترین و معروف‌ترین جاهای دیدنی کوبا را معرفی خواهیم کرد.

توجه داشته باشید برای برخورداری از بهترین و عالی‌ترین خدمات در حوزه تورهای گردشگری باید از بهترین مراجع تورهای گردشگری را خریداری کنید. به‌عنوان مثال تورهای گردشگری آژانس هواپیمایی طاها گشت عالی‌ترین خدمات را به مسافران و گردشگران ارائه می‌کنند.

برای استعلام قیمت تور کوبا یا قیمت تور ژاپن توصیه می‌کنیم به صفحه اصلی طاها گشت مراجعه کنید. در سایت طاها گشت کلیه قیمت‌ها درج شده است.

شهر قدیمی هاوانا؛ گشت و گذاری در دهه 90 میلادی

شهر قدیمی هاوانا؛ گشت و گذاری در دهه 90 میلادی

هاوانا پایتخت کوبا است و بزرگ‌ترین بندر این کشور نیز در هاوانا قرار گرفته است. شهر هاوانا جمعیت تقریبی 2 میلیون نفری دارد و به‌عنوان توریستی‌ترین شهر کوبا شناخته می‌شود. گشت‌های شهری هاوانا بر قیمت تور کوبا بسیار تاثیرگذار هستند. شهر هاوانا از دو قسمت قدیمی و جدید تشکیل شده است.

هاوانای جدید تقریبا مرکز پایتخت است که ساختمان‌های دولتی و مراکز مهم در این منطقه قرار گرفته‌اند، اما هاوانای قدیمی یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری سفر به کوبا است. قدم زدن در کوچه‌های سنگ‌فرش شده هاوانای قدیمی شما را به دهه 90 میلادی خواهد برد.

شنیدن موسیقی خیابانی و تجربه رانندگی با ماشین‌های بسیار قدیمی و کلاسیک را نباید در هاوانا از دست داد. برخی از نقاط گردشگری هاوانای قدیمی توسط دولت برای جذب توریست بازسازی شده است، اما هنوز نقاطی هستند که بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده‌اند.

حتی برخی از خانه‌ها مربوط به قرون 18 میلادی هستند و معماری خانه‌های قدیمی قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در نظر داشته باشید برای سفرهای داخلی و خارجی می‌توانید از خدمات گردشگری طاها گشت نیز استفاده کنید. به‌عنوان مثال برای مشاهده قیمت و خدمات تور افریقای جنوبی  می‌توانید به صفحه مربوطه در سایت آژانس هواپیمایی طاهاگشت مراجعه کنید.

ساحل وارادو؛ از زیباترین ساحل‌های کوبا

ساحل وارادو؛ از زیباترین ساحل‌های کوبا

شهر وارادو در فاصله 140 کیلومتری پایتخت کوبا، هاوانا قرار گرفته است. شهر وارادو تقریبا یکی از شهرهای توریستی کوبا است که سفر به این شهر و منطقه در قیمت تور کوبا اثرگذار است. وارادو در شبه جزیره هیکاکوس قرار دارد و زیباترین سواحل کوبا در این منطقه قرار گرفته است.

جالب است بدانید ال کاپون یکی از معروف‌ترین گانگسترهای جهان در شهر وارادو سکونت داشته است. سواحل بسیار زیبایی در قسمت‌های مختلف وارادو وجود دارد که تفریحات آبی را می‌توانید در آن‌ها تجربه کنید.

واراردو علاوه‌بر ساحل بسیار زیبایی که دارد، طبیعت بکر و بی‌نظیری نیز در خود جای داده است. غار ساتورنو و پارک جوسن از مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی وارادو هستند.

در نظر داشته باشید برای دسترسی راحت‌تر به شهر و سواحل جذاب وارادو از طریق سفر هوایی نیز می‌توانید اقدام کنید و فرودگاه وارادو نزدیک به جاذبه گردشگری غار ساتورنو قرار دارد.

پارک ملی وینیالس؛ دره‌ای تماشایی و زیبا در کوبا

پارک ملی وینیالس در دامنه‌های تپه‌ای باشکوه و بزرگ قرار دارد و یکی از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است. چشم‌اندازه‌های فوق‌العاده عالی دره وینالیس چشم هر گردشگری را نوازش می‌کند و این منطقه مختص دوست‌داران طبیعت است.

برخی از گردشگرانی که به سوارکاری یا کوهنوردی علاقه دارند، سفر به وینالیس را در اولویت قرار می‌دهند. در سفر به کوبا حتما از منطقه بسیار دیدنی پارک ملی وینیالس بازدید کنید.

بهترین قیمت تور کوبا در آژانس هواپیمایی طاها گشت

در این مقاله در رابطه با قیمت تور کوبا صحبت کردیم و اشاره‌ای به مهم‌ترین مناطق گردشگری کوبا داشتیم. برای سفر به کوبا در نظر داشته باشید از بهترین و عالی‌ترین خدمات گردشگری استفاده کنید. آژانس هواپیمایی طاهاگشت تورهای گردشگری مختلفی در کلیه ایام سال برای سفر به کوبا تدارک دیده است که با مراجعه به سایت طاها گشت به نشانی tahagasht می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

در نظر داشته باشید طاهاگشت تورهای داخلی و خارجی بسیاری را اجرا می‌کند و سال‌های بسیاری در حوزه گردشگری فعالیت داشته است؛ بنابراین با خیالت راحت می‌توانید از خدمات تورهای گردشگری آژانس هواپیمایی طاها گشت استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.